Nekad Lazio13 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagne

Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lazio563/

Ditt Hex-ID: 11000013c10262a

Vad är din discord tagg? lazio1#5021

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklistad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Philip valde att banna mig eftersom att jag gav iväg en krim roll som staff. Denna spelare som jag gav kriminell rollen till var blacklistad eller dc bannad något av det iallafall och det var jag medveten om. Jag tror Philip blev väldigt arg på mig för det jag gjorde eftersom att jag var en staff som han hade gett förtroende till och så gjorde jag en dum sak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade cs och då fick jag något pm från en annan staff eller något minns inte riktigt vad han sa men iallafall så sa han något om att jag hade gett någon krim roll som inte ska ha det och sedan blev jag bannad från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var ju såklart korrekt eftersom jag begick ett grovt regelbrott. Den var inte felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit blacklistad en gång tidigare och det var under 2020 då fick jag en blacklist för att jag hade många bans + att jag skrek i support väldigt ofta. Under den tiden så var det väldigt kaos om man kan säga så, folk skrek höger och vänster och det var mycket korrupta staff och spelare som hade fördelar osv så Philip fick nog och bannade många spelare som inte kunde bete sig på servern vilket jag tycker var ett väldigt bra beslut. Jag var en av de som fick ban, jag blev unblacklistad och skrek inte en ända gång i support efter jag fick unblacklist samt fick inte en ända ig ban. Den enda bannen jag fick ig var från en SV som var felaktig om jag minns rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte gett denna personen en krim roll. Jag skulle bett någon banna han från discorden, det är det jag skulle gjort om jag fick backa tillbaka tiden. Jag hade ignorerat denna individen och inte gett han den uppmärksamhet. Tyvärr så begick jag ett stort misstag genom att inte göra som jag skrev.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att utesluta dåliga personer, tänka till innan man gör saker och jag har även blivit mognare allmänt som person. Jag vill gärna få en till chans att kunna visa att jag kommer bete mig utmärkt, föra gången efter min bl så hade jag lärt mig av min ban och gjorde inte som jag hade gjort tidigare utan jag hade lärt mig utav min ban väldigt bra och det har jag även gjort denna gången. Varje gång jag sagt att jag lärt mig utav min blacklist så har jag gjort det. Jag säger inte de här bara för att det ska låta bra utan för jag faktiskt har lärt mig av min ban jag har även läst alla regler på forumet om hur man inte ska bli blacklistad för att säkra att jag inte begår något dumt igen. Om vi kollar två-tre år framåt så kommer jag fortfarande finnas på servern och bete mig utmärkt om vi nu säger att jag får unban. Jag är säker på att jag inte kommer göra dig besviken Philip. Du vet att jag lärde mig utav min föra blacklist då jag vart bannad för bans och skrika i support vilket jag inte sedan gjorde efter jag kom tillbaks. Den som var är att jag då inte hade mognaden att förstå allmänt sunt förnuft och hade inte bra konsekvens tänk vilket jag har idag då de gått 8 månader och jag är snart 18, under denna tiden har jag mognat. Man kan mogna väldigt snabbt under tonåren vilket jag kan säga att jag gjort. Jag hoppas att du tror på mig Philip och är villig att ge mig en till chans där jag inte kommer bryta mot några regler. Vi kan säga om jag bryter mot någon regel så kan jag åka på blacklist igen kan vi säga, för att visa att jag verkligen lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vi kan kanske ha samtal om du tycker att det vore bättre där vi kan diskutera angående min ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka