Nekad Lazio13 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagne

Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lazio563

Ditt Hex-ID: 11000013c10262a

Vad är din discord tagg? Lazio#8534

Vem var det som bannade dig? san

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa farmen2022 ingame vilket är meta och suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde cs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var korrekt eftersom att det är grov meta och suntförnuft att göra det och jag förstår varför jag fick min ban. Ber om ursäkt för de jag gjorde och jag förstår vad jag gjorde fel och förstår varför jag är bannad och kommer inte göra något liknande igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad mycket 2020 sen blacklist för korruption och en gång för att jag skrek i support bland annat men har lärt mig av allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte göra det alls, oavsett om man gör det på lite "lall" men några man känner så förstår det rpn oavsett. Vet att man inte ska lalla men det kommer alltid finnas lite lall inom rp. Men jag tog det steget längre. Jag skulle inte tagit det ingame från början utan jag tar på mig det helt och det var bara mitt fel, de var mitt eget val och ångrar att jag gjorde som jag gjorde verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra det överhuvudtaget då det är väldigt grov meta att göra det. Jag tog en kropp och gav till en i sons sen skrev en lapp på där också, jag och min kompis gjorde det, vi tänkte inte så långt direkt utan vi och några i sons skojade lite om det ingame på lite lall men jag tog det sedan för långt och fortsatte göra det och förstörde rpn. Just då var det inte många där men fortfarande så är de fel att göra och det förstår jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka