Accepterad Lazio13 | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagne

Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lazio563

Ditt Hex-ID: 11000013c10262a

Vad är din discord tagg? lazio#9999

Vem var det som bannade dig? nemo

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev att han abusa och han tycker att jag försökte trigga han vilket jag inte försökte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Sinaloa hade kommit in i en skottlossning med ett gäng som använde sig utav många regelbrott bland annat hade de en privat discord server där de satt och meta hela tiden. Vi i Sinaloa blev då upprörda och Deeney skriver i krim chatten och taggar dom och skriver något, jag minns inte exakt vad han skriver men något i stilen med att han och sinaloa inte tyckte det var roligt när de använde sig utav op bilar, metade, och bröt mot andra regelbrott. Sedan så blev det en diskution mellan sinaloa och dom, det var inget hets eller något utan bara en vanlig diskution alla var trevliga. Sedan så skriver Nemo att alla ska växa upp oc h sluta skriva. Många undrar då varför han skriver så då det är en chatt och den är till för att skriva och alla förde bara en vanlig diskussion, även jag skrev varför? han har väl rätt att prata när han sa så Deeney specifikt. Sedan skrev Nemo en gång till då skrev han och då blev det autokorrekt på tyska då skrev jag svenska för att skoja, jag menade absolut inget illa när han skrev det utan skrev de som en rolig grej men han tog det som att jag försökte trigga han. Sedan så timeoutade han folk i chatten och då skrev några abuse eller liknande och sedan mutade han alla i sinaloa och sedan skrev jag i pm skön som abusa då han inte mutade dom i andra gänget vad jag fick veta. Dessa som var i det andra gänget fick även sedan ban för de hade en annan dc. Jag blev lite upprörd på grund av att han valde att timeouta alla i Sinaloa och inte alla andra i chatten och på det så var det en vanlig diskussion. Hade förstått om det var ett bråk i chatten eller liknande men nu var det inget bråk utan det var en diskussion kring just en specifik bil tror jag om jag minns rätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är korrekt, jag förstår vad jag gjorde fel och varför han bannade mig absolut. Det var inte bra sagt att säga att han abusa men i mina ögon så kändes det verkligen så då han mutade alla oss när vi bara hade en vanlig diskussion. Det kändes som han bara timeoutade och sa till för han ville visa sin makt men så kanske det absolut inte var och nu i efterhand så kan jag förstå att han timeoutade då det kan ha varit störande att chatten flödades med det. Men jag tycker att chatten är ju till att kunna prata och diskutera. Men jag förstår att jag gjorde fel och ber om ursäkt till Nemo. Som sagt jag har förståelse nu i efterhand att Nemo valde att göra som han gjorde, om han ansåg att det vi skrev i chatten inte var relevant och vi inte lyssnade på han så fattar jag till 100% att han timeotuade oss han hade säkert en mening bakom det han gjorde och det fattar jag till 100.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad, men senaste 2 åren har jag knappt fått ingame bans men jag har fått två blacklists en för korrupt staff sedan än för dålig rp nivå, har knappt fått ig bans sedan dess. Jag har lärt mig av alla mins bans jag fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat sluta skriva i chatten och inte skriva något alls. Sedan efter inte skriva något till han i pm heller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om han nu säger till så ska man lyssna oavsett om han själv har fel så är han staff och man ska lyssna på han så får man ta det senare med en högre uppsatt eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka