Nekad Lazio13 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagne

Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lazio563

Ditt Hex-ID: 11000013c10262a

Vad är din discord tagg? Lazio#8534

Vem var det som bannade dig? san

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa farmen 2022 ingame vilket var riktat mot att en annan spelare var med i det programmet, så det är ju brott mot metagaming, failrp och dålig rp bland annat så det är därför de valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa farmen 2022 till en annan medlem i hans gäng vid två tillfällen. Sedan några dagar efter säger san att jag ska komma support vilket jag gör och där säger han att jag gjort de och jag erkänner sedan får jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var korrekt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bl för korruption, dålig rp innan sedan har jag inte fåt t många vanliga bans sedan 2020.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha sagt så utan bara pratat med dom i discord om jag ville prata med dom om det och inte ta det ingame för det förstör rp och blir inte roligt för andra. Jag skulle bara tagit det i dc som sagt och jag ber om ursäkt till alla som var runt om och drabbades av det och även till hammarlöf som förmodligen inte tyckte det var roligt att jag tog det till ic även om han inte var där. Jag förstår från hammarlöds perspektiv då det inte är roligt om något han gör utanför spelet ska följas med in i spelet, det förstår rpn totalt vilket jag nu i efterhand förstår mer och mer. Så jag ber om ursäkt till han som sagt och jag skulle visat mer respekt till alla som var där och även till han då, det är respektlöst att göra som jag gjorde vilket jag förstår och ångrar det jag gjorde och ber ursäkt en gång till. Det jag skulle gjort om jag skulle gått tillbaka i tiden är att jag inte skulle sagt något alls varken i discord eller ingame utan bara hållt det till mig själv då han kanske inte tycker de är roligt om folk pratar om det även i discord. Så jag skulle inte sagt något oavsett var utan isåfall skulle jag bara tagit det utanför discorden och även utanför fivem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att det jag gjorde var respektlöst mot många olika personer inte minst mot hammarlöf och de i hans gäng utan mot alla andra också som drabbats. Jag har lärt mig inte ta sånt ingame eller utanför servern (dcn) då hammarlöf förmodligen inte gillar att man pratar om det i en fivem community kanske då det är utanför det och jag skulle kunnat fråga han om man får prata om det innan för att verkligen se om han tycker det är okej så man är på säkra sidan. Om jag får ta tillbaka tiden skulle jag bara skitit i att prata om det oavsett var jag är och bara rpa normalt även om det är lalligt ibland så ska jag inte prata om det oavsett om det är ingame eller ej utan hållit de för mig själv. Jag lovar om jag blir unbannad att inte göra mer respektlösa saker mot någon på servern och alltid ha respekt och tänka långsiktigt när jag gör saker och tänka på om detta på något sätt kan vara respektlöst på något sätt om jag gör eller säger detta exc för att vara på säkra sidan så sånt här inte händer igen nu var det ju en väldigt obvious respektlös sak jag gjorde och man hade egentligen kunnat räkna ut att det var respektlöst med vad som helst men jag kommer verkligen inte att göra något liknande om jag får en till chans och det kan jag svära på och igen ber jag om ursäkt till alla inblandade och hoppas jag kan få en chans till för jag ber verkligen om ursäkt och hoppas att de som drabbades inte tog allt för illa upp, isåfall om de gjorde de så ber jag verkligen sjukt mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka