Accepterad Lazio | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bellingham

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
21
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lazio563/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lazio

Vad är ditt discord namn? Lazio#9999

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe Kalashnikov och är bott i staden i över ett år han har varit på semester hos sin familj i Ryssland nu i över 9 månader men kom nyss hem igen. Abbe har varit kriminell sedan innan men har aldrig blivit tagen så det finns ingenting på hans register. Han tog semester dels för att komma undan allt i staden och komma tillbaks när alla har glömt bort han så han kan få en ny start. Abbe är snäll, omtänksam, målmedveten och vinnarskalle. Han ger alltid 100 procent i den han gör och kämpar alltid. Abbe är 40 år och har varit soldat i Ryssland, han kom till Sverige när han var 25 år så han har bott här i 15 år nu och kan språket och lagarna väldigt bra och har anpassat sig till det svenska systemet på ett bra sätt. Han tänker att han ska söka jobb inom fordonsgenren då han alltid haft en intresse för bilar. Han har en kompis i staden som har sagt att när han är redo och har kommit hem igen så vet han att det finns jobb alternativ. Så det är det Abbe tänker just nu och så ska han försöka hitta en lägenhet snarast. Abbe gillar fordon, fotboll, träning och han gillar även att kolla på deckare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer ha väldigt hög ro nivå och är väldigt mogen. jag har varit bannad nu i 9 månader pga min rp och lite annat så under denna tiden har jag verkligen fått tänkte över min rp nivå och hur jag är i discorden och runt omkring och jag kommer agera proffsigt i discorden samt ingame och kommer bidra med väldigt hög rp jag rpar för att få så bra och roliga scenarion som möjligt och jag kan alla regler väldigt bra och jag försöker huvudsakligen spela efter reglen sunt förnuft och sedan såklart de andra reglerna. Med det menar jag att jag alltid i förstahand tänker sunt förnuft.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat här innan och det var otroligt roligt man skaffar många nya vänner och det är en bra och rolig stämning. Sedan är rp nivån väldigt bra tycker jag faktiskt och alla hjälps åt att hela tiden förbättra rp nivån jag tycker det är en väldigt skön community och jag trivdes väldigt bra här innan.

Hur hittade du Unive? sommaren 2020 så letade jag efter en server att börja spela på då såk jag att "multistaden" som den då kallades låg bland de servrar i toppen då hade den runt typ 35-50 spelare på dagen sedan växte den otroligt snabbt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få roliga och bra scenarion som är så verklighets baserade som möjligt. Alla parter i scenariot ska tycka att det är en bra rp nivå och ett bra scenario.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som ovan ungefär jag vill att alla som jag rpar med ska få så bra upplevelse som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka