Nekad Lazio | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bellingham

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lazio563/

Ditt Hex-ID: 11000013c10262a

Vad är din discord tagg? El Capitano#1111

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? blacklist

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte riktigt min anledning till bannen för jag fick unblacklist i mars men nu är jag tydligen blacklistad men det kan vara pga min dåliga rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick bl i december sen i februari fick jag unban av philip sedan så lämnade jag servern, jag fick göra nytt dc när jag skulle joina dcn så när jag lämnade behövde jag sen göra nytt dc igen om jag skulle joina så jag gjorde de sen i början av sommaren när jag ville spela lite igen men då sa bullen att han inte visste ifall jag va bl och det var jag tydligen så jag vet inte om philip kommer ihåg att han unbannade mig eller inte men de kan va på grund av min rp som i julas var väldigt dålig då var det mycket lall osv för de var mycket laliga folk jag spelade med då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det vet jag inte men om de e pga rp så e den korrekt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa men de e gamla massor har jag blivit bannad men jag har nu läst reglerna typ 20 gånger härpå forumet sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? läst reglerna mer, försökt lära mig mer av mina bans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja läsa reglerna m.m

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka