- Meddelanden
- 127
- Reaction score
- 21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lazio563/
Ditt Hex-ID: 11000013c10262a
Vad är din discord tagg? Lazio#1111
Vem var det som bannade dig? vet inte philip kanske wille ingen anning
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingenting
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte kanske min rp nivå eller något
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade inte spelat på flera månader sen så skulle jag spela på unive då vart jag bannad från dcn o ingame för blacklist.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja massor gånger men jag har lärt mig av alla nu.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte kanske rpat bättre.
Har du lärt dig någonting efter din ban? rpa bättre.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013c10262a
Vad är din discord tagg? Lazio#1111
Vem var det som bannade dig? vet inte philip kanske wille ingen anning
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingenting
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte kanske min rp nivå eller något
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade inte spelat på flera månader sen så skulle jag spela på unive då vart jag bannad från dcn o ingame för blacklist.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja massor gånger men jag har lärt mig av alla nu.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte kanske rpat bättre.
Har du lärt dig någonting efter din ban? rpa bättre.
Har du läst våra regler? Ja