Nekad Lazio | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bellingham

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lazio563/

Ditt Hex-ID: 11000013c10262a

Vad är din discord tagg? lazio#6042

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du kunde inte joina denna server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la mig i saker jag inte ska och det var inte första gången jag gjorde det för jag hade fått bans från dcn sen innan så jag förstår de men sedan när jag kom tillbaks o inte va bannad och de trodde jag va det så vet jag faktiskt inte. Men jag förstår varför wille bannade mig men jag fick mycket skit för saker leon gjorde under tiden jag var bannad så bullen kanske trodde saker leon gjorde va jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade lektion och satt med mina kompisar och då skrev en av mina kompisar något i chatten och då tyckte jag wille tog parti och var väldigt korrupt mot en av mina kompisar så jag sa till han vad jag tyckte och då fick jag ban från dcn sen fick jag blacklist för något leon tydligen gjorde sen berätta jag för philip så jag fick unban så jag gjorde nytt dc konto sen lämnade jag och kom tillbaks efter 3 månader och då var jag tydligen bannad igen jag vet i fan vad jag är bannad för men bullen sa att jag ej klarar va att spela på servern även att det gått 7 månade sen detta hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var korrekt jag förstår att wille bannade mig men sen tycker jag det är lite konstigt av bullen att säga att jag är bannad när jag inte gjort något på 7 månader.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått massor av bans i början på min rp men det är ju över 1 år sedan nu. Jag har lärt mig av alla och speciellt denna bannen efter jag har väntat i 6 månader nu men är fortfarande bannad så börjar tappa hoppet helt om att ens kunna få komma tillbaks. Mår väldigt dåligt över detta och tycker det är tråkigt att man ska bli uteslutten i 6 månader. Jag tycker det är väldigt tråkigt att Philip och Bullen ger mig massor av skit för saker som Leon gör så i detta tillfälle så är jag förmodligen bannad för något Leon har gjort som 100 gånger förut, det är nog en av andledningarna till att jag har så många banns också för att jag brukar få 50% skit av saker som Leon gör för de tydligen inte kan se skillnaden och de leon gjorde när han va bannad gjorde han mycket fel men jag gjorde inget förutom att göra en egen server och de vet philip han hjälpte mig till o med o göra den. Men sen orkade jag inte mer så då frågade jag om unban då sa han ja men min konto gick inte o unbanna så jag fick göra nytt dc konto de har jag screen shots på också. Vet inte om denna bannen är korrekt eller inte men tycker det är tråkigt att jag ska vara bannad för något leon har gjort , han spelare inte ens längre. Leon spelar inte längre så jag kommer ensam för leon har blivit kriminell och ni gillade ju inte att båda oss spelade på servern. Jag mår jätte dåligt över detta. Oavsett om jag har gjort fel så har det gått 7 månader nu sedan jag fick bannen. Tycker att jag har lärt mig tillräckligt nu av mitt misstag och saknar mina vänner på unive för mina irl vänner har blivit kriminella o jag har massor av vänner på unive så jag vill spela där igen min rp har blivit mycket bättre och nu är det absolut inget lallande och i slutet innan jag blev bannad lallade jag inte heller. Har inget o göra längre asså mina irl vänner är ju kriminella o pallar inte va kriminell så mina vänner finns på unive och philip vet att jag kan bete mig bra utan leon. Man va ju head mod kanditat så nu kommer jag vara väldigt bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat lägga mig i det de säger i chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lägga mig i när en staff argumenterar eller tar beslut mot någon.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka