Nekad Lazio | Ban överklagan [Abbee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bellingham

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lazio563/

Ditt Hex-ID: 11000013c10262a

Vad är din discord tagg? 1.lazio#9999

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklistad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte klarade av att spela på servern jag hade för dålig rp och den höll inte men detta var dåi januari i början av månaden. Så det har ju gått 8 månader sedan dess och under den tiden har jag fått mycket bättre rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade inte spelat på flera månader sen va jag bannad från dcn och sen sa bullen att det va pga min rp nivå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va korrekt eftersom jag inte kunde följa visa regler ingame , jag hade dåligt koll på visa regler så som sunt förnuft exc.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, det har jag väldigt många men jag har nu lärt mig av alla. Då lärde jag mig inte men nu har jag lärt mig och jag försöker hela tiden spela efter sunt förnuft och göra mitt allra bästa. Jag har märkt att det är mycket roligare att rpa om man gör det 100 procent seriöst än med lite lallande som jag gjorde förut saknar multistaden (unive) otroligt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att lära mig reglerna mycket bättre och jag va inte så mogen då men jag har mognat och förstår nu. Jag kunde ha frågat staffs om hjälp. Jag gjorde de så bullen gjorde en rp skola men han stängde ner den så jag försökte faktiskt fråga om hjälp ibland men jag skulle frågat mer om hjälp tills jag kunde reglerna m.m

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har lärt mig alla regler nu jätte bra och spelar efter sunt förnuft osv och skjuta är sista utvägen m.m jag spelar hela tiden så verklighets baserat som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka