Nekad Lazio | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bellingham

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Leeohh

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2022

Vad heter du på discord? Lazio#4720

Mellan vilka tider kan du oftast spela? När det är helg från kl 12.00 - 03.00 när det är skola från kl 17.00 till 00.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan Juni 2020. Men jag var bannad från och till.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra staffs arbeta mycket lättare igenom att ta bort lallare. Jag skulle se till så att det inte är något lall utan så att alla rpar seriöst. Rp nivån kommer bli högre och rp kommer bli mer seriös. Är det någon som inte kan rp och jag bannar honom så kommer han läsa reglerna bättre för han vill kunna rp igen utan att det händer igen så han kommer få bättre rp nivå. Om det är bilar som jag ser är helt onödiga att finnas kan jag dva dom. Jag skulle inte heller abusa min makt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna bidra med att rp nivån på servern blir bättre och det är seriösa spelare som spelar på servern. Jag har varit staff här innan och servervakt innan och jag skötte det riktigt bra och jag har aldrig abusat min roll som servervakt. Jag vill kunna hjälpa servern på bästa sätt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer få rp nivån att bli bättre, jag kommer vara väldigt aktiv och jag rör mig mycket runt hela kartan. Så jag ser ifall det är lallare väldigt mycket och jag kan dva mycket onödiga fordon som står ute som ingen använder. Om det är folk som lallar så kommer jag få bort dom.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en seriös person och är mogen för rollen. Jag vet när folk inte är seriösa och när folk lallare jag har mycket erfarenhet sedan tidigare då jag har varit staff och support på servern tidigare vid flertal tillfällen så jag har mycket erfarenhet. Jag rör mig runt hela kartan vilket ger mig möjligheten till att få se så mycket som möjligt och kan då dva till exempel fordon som ej ska finnas där då de drar onödig prestanda.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill kunna hjälpa servern att nå högre rp och få den så bra som möjligt och jag vill kunna bidra med att kunna hjälpa servern samtidigt som jag kan rpa. Och jag har varit med om väldigt mycket lallare och folk som trollar väldigt mycket och det vill jag inte ska förekomma så då kan jag göra något åt de.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag har varit staff här tidigare massor av gånger. Samt har jag varit server vakt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag eftersom att jag började min rp här för ungefär 1 och ett halvt år sedan så har jag fått ban för typ alla olika saker, men jag har som sagt lärt mig utav alla saker då jag varit bannad. Men jag kan alla regler väldigt bra och har inte blivit bannad på ett år.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka