Nekad LaZer73 | Beslut Överklagan¨[toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teaterboy

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
62
Ditt discord namn: Lazer73 eller 437

Ditt Hex-ID: steam:110000164d18372

Vad för typ av beslut gäller det? En perma ban och alla indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Tror @Toris och @Fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag skrev N-ordet till min vän för typ 1,5 månader sedan

Hur är beslutet felaktigt? För att det var i ett icke unive relaterat scenario och han hade upphetsat mig genom att tjata och tvinga mig göra saker för anars kulle han ”banna mig” då blev jag sur och kom inte ens ihåg att jag hade skrivit dedär som jag blev bannad för. Han har även suttit och black mailat mig genom att tvinga mig kalla han pappa för att han inte skulle skicka in bilderna till staffs. Bilderna är från typ 1,2 månader sedan och han har suttit och tryckt på dom sedan dess. Han har upprepade gånger skickat dessa bilder och utpressat mig flertalet gånger. Men eftersom jag alltid har varit på mobilen när han har skickat dessa och de tror jag att han vetat för då kan jag inte ta skärmdump efter att han har raderat. Han har provocerat fram detta för att sedan kunna blackmaila mig på flertal saker för sin egen vinning. Jag tycker att beslutet är felaktigt för att han både pressat mig till o skicka o sen ät det inte unive relaterat över huvud taget, alla jag snackat med är lika förvirrade och förvånade som jag är och jag fattar inte alls hur detta kan gå ut över unive och därför tycker jag att jag förtjänar en nu chans och att jag borde få allt tillbaka.
Och de jag fått höra måste beviset vara 2 dagar gammalt så att man inte ska kunna sitta o utpressa folk på de
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har lite bevis på när han hotar med att skicka folk på mig samt när han försöker göra något utbyte av roller (Koruption inom yrke) cGybaWl.pngzLbyFhp.pngIMG_0872.jpegIMG_0871.pngIMG_0870.pngimage.png

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? JaIMG_0876.png

Senast ändrad:
Helt skjut att han blev bannad det är inte ens i en unive chatt de va bara en sak som skickades mellan kompisar. Sen att statex sitter och blackmailar genom att tvinga lazer att säga saker annars skickar han gamla ej unive relaterade bilder

+rep Borde verkligen få tillbaka sina roller helt absurt att han ska få indragna roller för något icke unive relaterat samt att det var för flera månader sen. Sedan att hålla på med utpressning osv är också jävligt låg nivå som ni inte borde acceptera här på unive.

++++rep helt sjukt att grabben gola ner lazer medans han tvingar folk och kalla honom pappa och säger pappa till folk, det är helt respektlöst och oprofessionellt samt lite äckligt. Grabben gör själv fel men rapporterar in lazer för EN GREJ som hände länge sedan och som inte folk kan ta just nu (tycker jag). Lazer har aldrig uttryckt sig rasistiskt på något sätt och har alltid varit snäll och rolig mot alla. Han skulle aldrig tvinga någon säga en grej och om lazer nu ska få åtgärder för en grej som hände för ungefär 1.5 månader sedan och denna bilden ovanför hände igår. Då borde grabben få åtgärder istället. Lazer förtjäanr inte en p-ban för saker som händer utanför unive och skulle varit en annan sak om han skrev det i unive discorden eller pratade med en person i en unive discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka