Inaktuell LaZer73 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teaterboy

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? douglas

Ditt discordnamn: lazer73

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2000

Varför ska just du bli staff? Att vara proaktiv och ta ansvar för olika scenarion, som rån eller bilstälder, visar på ditt engagemang och ansvarstagande. Genom att specifikt beskriva dessa scenarion kan jag bidra till att göra situationer mer underlättande och smidiga för hela teamet. Det är också bra att vara aktiv i att ta hand om ärenden som kan hjälpa till att hålla arbetsflödet effektivt. Det verkar som en bra strategi för att bygga ett starkt samarbete och bidra till att hålla ordning.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är mycket problem spelare på unive. Och jag tycker att dom som är krim ansvariga inte håller koll på sina områgen tillräckligt så jag skulle vilja bli krim ansvarig för att underlätta för dom andra krim ansvariga för att dom ska få ett lättare jobb och kunna göra det enklare för alla. Jag tycker också att det begås mycket regel fusk innom rpn och att folk inte kan hålla sig till reglerna som finns på unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska hålla nogran koll på hur dom kriminella rpar och vi ska ha koll så att dom inte bryter några regler för då kommer det sluta med banns och indragna roller.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är super viktigt då dom som är staffs ska vara dom som man ska kunna ha tillit till och dom man ska kunna fråga om man har någon fråga eller om det har hänt något. Och staffsen är coskå dom som representerar unive vilket gör så att

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag får ta och stöta min rp åt sidan och kommer sattsa fullt på staff. Jag kommer styra upp min privat liv runt mitt krim ansvarig jobb.

Hur länge har du spelat på Unive? i kanske 7 månader tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? japp har varit helper innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? don, jobb, event,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka