Nekad Lazer22 | Medlem ansökning [Faygooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lazer22

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? reallazer22

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Göran Andersson växte upp i en liten håla i Sverige som heter Mjölby och han är 25 år gammal. Hans mamma var försäljare på en bilaffär. Och hans pappa var mekaniker där Göran va med ofta medans hans pappa arbetade och fick hjälpa till att fixa lite på bilarna det va därifrån hans intresse för bilar kom ifrån, hans pappa hade även en fin Ford Falcon Fatura från 1969 som han fick hjälpa till att putsa och tvätta när han va yngre, och med åren fick han även hjälpa till att fixa med motorn och fixa underredet på bilen.

Göran gick Fordon och transport programmet i gymnasiet då man får arbeta med bilar och får en framtid med bilar, Göran ville lära sig så mycket om bilar som det gick och han fick väldigt mycket beröm av sina lärare då han va väldigt bra inne i verkstaden och med att köra lastbil.

Efter studenten började Göran arbeta på en bil verkstad där han fick fixa bilar som kunderna behövde hjälp med, och fick lära sig mycket mer om bilar och allt om dem, och det va det roligaste han visste, då han fick test köra fordon och mecka med dem han fick arbeta med allt inom bilarna allt ifrån insidan av bilar till utsidan.

Göran blev väldigt framgångsrik inom den verkstaden och fick bli chef över den efter hårt arbete och tålamod, han tog aldrig några sjuk dagar, då han är passionerad inom sitt yrke och vill inte missa en ända dag av att arbeta med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en god och trevlig attityd, jag blir inte lätt arg på folk då jag har ganska bra tålamod och jag kommer bidra med bra RP, och kommer följa alla regler då jag hatar folk som inte kan RPa och folk som inte följer reglerna. Då att spela på FiveM är det jag gör när jag kommer hem. Och därför vill jag spela på en bra server med bra RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar bara inte för att vinna ett scenario utan det är tråkigt om bara jag vinner i ett scenario. Så det blir roligare om andra personer också vinner. Så att alla kan vara glada när dem spelar. Och för att alla ska ha det roligt när dem spelar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått serverns regler. RDM = Random death match du dödar någon utan bakomliggande scenario. VDM = Du dödar någon med ditt fordon. Suntförnuft = Man ska tänka som om det vore i verkligheten. PowerGaming = Man RPar inte på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört i ungefär 2 år, och jag har varit på ett antal servrar och jag har även spelat på Unive förr, jag har fått positiv feedback till hur jag RPar och jag är väldigt seriös och försöker göra det så realistiskt som möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en bra RP nivå och försöker få allting att bli så seriöst och realistiskt som möjligt, jag försöker RPa som om det vore i verkliga livet.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka