Nekad LaZer | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LaZer

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lulbo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Psykopaten#1793

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Memhe Berg och gillar att kolla på youtube har hade för inte så länge sedan flyttat till en stad som hete Bryggeriet men tänkte att han kunde få en bättre utbildning någon annanstans. Hans favorit mat är kebab pizza. Memhe gillar att hänga med kompis när det är fest och brukar spela med dom ibland. Hans favorit ämne i skolan var svenska. Han gillade inte matte. Hans favorit spel är csgo. Memhe Berg är född i en liten stad som hete Täby. Memhe blev bort adopterad när han blev 7. Hans tidigare föräldrar var fattiga och det var därför dom adopterade bort Memhe.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är så många flera som spelar på unive och det känns som att jag kommer ifrån dom små servrarna då.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Få gå in i en ny rp värld.

Hur hittade du Unive? Det var den första servern jag hittade för ungefär 1 år sedan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och utveckla min rp nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hitta roliga personer att hänga med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället?

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Senast ändrad:
Tillbaka