Nekad LaZer | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaZer

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lulbo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Aina#0112

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär har letat jobb ett bra tag nu. Han hitta ett jobb i staden och vill gärna jobba där nu. Han har för mestas del varit turist i och hyr ett hotell-rum just nu. Han har tänkt att han ska flytta ditt så han kan va medborgar (medlem) i staden. Han är uppväxt i Ryssland med sina föräldrar. När han var 8 så flytta dom till Stockholm i Sverige och han gick i Observatorielunden skolan. Han hade en kompis som heter Jan-Olof. När dom börja i högstadiet så fick jag reda på att det hade varit en skottlossning och Jan-Olof hade avlidit. Men jag fick en ny kompis som hete Jörgen senare i livet. Min karaktär har haft mycket intresse av bilar och att han är väldigt prat glad av sig. Men sen dog hans pappa när han var 21 år gammal och han blev super ledsen för de. Just nu är han 23 år gammal och är fortfarande ledsen för sin pappas undergång.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om jag blir medlem på Unive så skulle jag tycka att de var lite mera roligt för att jag skulle kunna skaffa ett nytt jobb i staden då.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att alla är så duktiga på att RPa och att mina vänner spelar de också.

Hur hittade du Unive? När jag hade laddat ner fivem så sökte jag på "swe" och då såg jag multistaden och att den hade många spelare så jag gick in på den och jag tyckte att det var super roligt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP nivån ska bli så bra som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och ha de så värkligt som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag spelar lite gran på sjöstaden men de är inte så många som spelar på den så man tröttna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka