Nekad LaZer | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LaZer

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Jonsson

Vad heter du på discord? LaZerLulbo#0862

Ange ditt födelsedatum 5 April 2006

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Skulle tycka att det är något roligt att få hjälpa folk med servern så dom kan få nya jobb och söka till andra saker.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jag skulle säga att jag är bra på att hjälpa till och blir inte så stressar av mig. Jag skulle hjälpa till så mycket och kommer göra det lättare för många. Jag skulle ta många ansökningar varje dag. Jag är ofta aktiv och gillar att hjälpa till. Jag tror att jag skulle passa som WL-ansvarig. Jag kommer kan ta ansökningar muntligt intervjuer per dag och skulle skriva ner det viktiga så det blir lättare för mig och dom.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag är trevlig, sen är jag också lugn. Jobbar bra. Jag vill gärna vara den personen som folk kan lita på. Jag är den som säger mina åsikter och är pålitlig.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Flera som tar Unive mer seriöst.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Seriös Rp och han runt 100 timmar på fivem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Kolla WL ansökningar så ofta som möjligt

Hur ser din aktivitetet ut? Jag brukar ha tid vid 12:00 - 13:00, 15:00 - 15:30 och sen 17:00 - 18:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Japp

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Vidare till intervju

Tillbaka