Accepterad LayZ | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LayZ

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Nilsson

Vad är ditt discord namn? Lay-Z

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas Bergman, född år 1997 16 juli och är en 25 år gammal man som bor i Unive. Han hade en bra barndom med en väldigt kärleks givande familj. Han har en bror som heter Anders som han brukade leka med när han var liten och om han inte lekte med honom så hjälpte han pappa mecka på projektbilen i garaget och så forsatte det vara i alla år tills han flyttade hemifrån vid åldern av 16 för att gå på ett gymnasium långt från hemma, Han gick fordons linjen för att få fortsätta lära sig mer om bilar, och motorer och sånt. Så han är väldigt bil intresserad så han vill gärna skaffa ett jobb som har med bilar att göra. Så kanske på mekonomen eller marja lisa.

Andreas är en väldigt lat och oseriös person men om det är något viktigt som behövs göras så får han det alltid gjort. Andreas är väldigt lugn av sig men han har också aggressions problem så om någon säger något dumt så finns det risk att han ger igen.

Andreas vill jobba med bilar för han är väldigt bil intreserad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med att utveckla både min och alla andras rp, så att alla får en så bra miljö att rpa i som möjligt och så att man kommer ha kul med sitt rpande!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Se till att samtliga involverade får en schysst upplevelse i alla situationer som uppstår med varandra i spelet. Man ser helt enkelt till att motparten även har roligt i rollspelen som sker och tänker på allas bästa i mån av roleplaying.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och kan dem sen innan då jag var medlem men slutade spela ett tag så behöver bli medlem igen. Till exempel som NLR om jag blir avrättad i ett rån så ska jag i spelet då inte ha något minne av det som hände när jag dog. Jag ska liksom rpa som om det aldrig hände. Och tillexempel FEARRP är att man ska visa rädsla och fatta situationen t.ex om jag står inne i butiken och 2 stycken med pistol kommer och hotar mig. Och jag börjar springa iväg.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag brukade spela unive innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en rätt skön kille :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka