Nekad Layyo | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Layyo

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199066293864/

Ditt Hex-ID: steam:110000141eca668

Vad är din discord tagg? Layyo69

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Unive bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag betedde mig dåligt och använde en meny som man inte får vilket var fel av mig. Jag saboterade för andra vilket var dumt gjort. Staffsen gjorde sitt jobb och tog detta beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en meny där det fanns aimbot, jag satte på den och då när jag siktade på min kompis så lockade den på huvudet och då deteckdades detta. Därefter så fick jag en permanent ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var absolut inte en felaktig ban, det hela var fel av mig och jag visste om det men gjorde det ändå vilket var dumt gjort, jag vet inte hur jag tänkte i dåläget men jag insåg kort efter att det var ett dumt val, staffsen gjorde deras jobb och korrekt bannade mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger innan, en gång för vdm för längesen och det var en 1 timmas ban, den andra gången minns jag inte. Jag lärde mig av båda bansen att det var fel gjort av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det hela annorlunda, jag hade kunnat inte slå på något fusk från bröjan, inte ladda ner filen. Det var mycket fel jag gjorde och detta insåg jag snabbt efter och tänkte göra en överklagan men tänkte att det var bättre att vänta minst 4 månader.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter bannen. Jag har lärt mig att jag inte ska falla för grupptryck och bara för andra fuskar så ska jag inte göra det. Ifall jag skulle bli unbannad skulle jag aldrig göra om det jag gjorde eftersom det är ett brott mot reglerna och totalt mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Hej Layyo69 Med tanke på hur mycket kaos du redan ställt till med på servern, så är det egentligen ett skämt att vi ens låter dig läsa det här. Men för att vara extra generösa ger vi dig en chans:

Betala 2990kr – annars stannar du bannad. Så enkelt är det.

Det här är inte en diskussion, inte en förhandling och absolut inte något du kan gnälla dig till en annan lösning på. Vill du inte? Fine. Då slipper vi dig, och du slipper skämma ut dig med fler överklaganden som ändå hamnar i papperskorgen direkt.

Detta är din sista möjlighet till unban. Missar du den så förblir du bannad tills universum går under. Mvh, cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka