Accepterad Layth | Medlem ansökning (Shayan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Layth

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Layth

Vad är ditt discord namn? ! 𝐀𝐛𝐮' 𝐥𝐚𝐢𝐭𝐡#4549

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Dele han är född 2001 och är långa 185. När han var liten hans pappa dog med en olycka bil krock .Ali har starka händer och i ryggen . När han var liten önskade bli som sin mamma hon jobbar som doktor. han vara jätte intresse för bli en doktor .Men när han fick vet att han poäng var under 280 hans poäng var 240 med dom kan han inte göra något så blev han arg och skulle jobba något annat som mekaniker. När han började bli en mekaniker fick hjälp av hans kusiner hjälp och då blev han bättre och började ha några personer som jobbar i hans ställe och alla gillade han och blev tjänd. Han köpte bilar och blev rik. Senare önskade om han blev Sjukvårdare han önska om blev en Sjukvårdare han tjänare mycket och lätt billar och mekaniker till sina kusiner och blev en Sjukvårdare .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rollspel: Jag kan delta i rollspel som en interaktiv karaktär, svara på frågor och interagera med andra rollspelare. Jag kan också ge ledtrådar, göra upptäckter eller utmana rollspelare genom att skapa spännande situationer eller utmaningar.

Jag ska också köra så RP jag kan så att andra kan ta för sig av den.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra personen eller gruppen i en given situation, även om det kanske inte gynnar en själv. Detta kan vara en strategi inom vissa spel eller förhandlingar, där man kan få en större fördel på sikt genom att visa god vilja och samarbete, även om det innebär att man offrar något i det korta loppet.