Nekad Layth | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Layth

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Layth

Vad är ditt discord namn? ! 𝐀𝐛𝐮' 𝐥𝐚𝐢𝐭𝐡#4549

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp i en tuff stadsdel i en storstad och lärde sig tidigt att navigera genom livets utmaningar. Trots svårigheterna lyckades din karaktär alltid hålla en positiv inställning och var alltid en utmaning för sig själv. Efter att ha avslutat arbetat som kassör på en mataffär bestämde sig min karaktär för att ta chansen att bli en framgångsrik entreprenör. Efter att ha lärt sig om tillverkning och försäljning på egen hand, grundade min karaktär sitt eget företag som snabbt växte sig till en framgångsrik verksamhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag hade gavt ganska bra rp nivå, och så hade jag inte lallat alls och bra/roliga roleplay-scenarion. men framför allt att göra servern större så att desto fler kommer in på den

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger såhär jag är polis i ett scenario och jag gör det lite enklare för rånarna så att det blir ett längre och roligare scenario för både kriminella och poliserna.

Hur hittade du Unive? Via kompisar, youtube och twitch

Tillbaka