Accepterad Laxen3000 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laxen3000

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Mitt namn på discord är ''läxmäk'' men funkar inte det så använd ''axwin112''.

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Markus Samuelsson är född i Norrlands skogar i en gammal rutten stuga, men det stoppar inte Markus. Markus är en grabb som älskar bilar och naturens frihet, när han var en liten pojke så var han alltid ute i skogen och håll på men även var en liten irriterande grabb som jävlades med restaurangen vid byn i närheten. Alla gymnasium och skolor var en timme bort så han behövde stressa var enda dag. Han gick igenom de tråkiga lands livet och gick klart gymnasium. Markus ville ta det lugnt i livet nu efter skolan, men det blev lite för lugnt, tiden hade bara gått förbi och nu vart han 24 år gammal med inget hopp. Det var då de vaknade i hans huvud att han ville gå vidare i livet, så han skrapade ihop nog med pengar för en flygbiljett till staden Unive. Där är hans framtid som väntar på honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och god RP. jag vill inte ha dålig RP som jag har fått på andra servrar, därför ska jag göra mitt bästa för att skapa bra scenarion till staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska RP:a ett håll så båda scenarion kan vinna. Det är för att göra RP:n bättre och mer bred.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst dom och fattar dom. Till exempel Sunt Förnuft, man ska inte göra något man inte skulle göra i verkliga livet, till exempel som att köra en bil från en bro och fortsätta köra som inget har hänt. Fearrp eller värda sitt liv. Det är att man ska värdera sitt liv, så om nån håller en pistol mot ditt huvud ska du vara rädd. Metagaming, det är om man får någon information utanför servern och använder den informationen inom servern även fast din karaktär inte vet om det. Det kan vara om jag till exempel frågar '' Var säljer man _______?'' i discorden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat väldigt mycket på amerikanska RP servrar, så jag kan det mesta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det var allt. Tack så mycket, hoppas att ni ger mig en chans.- Axel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka