Nekad LAXEN | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LAXEN

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
26
Användarnamn: LAXEN

Vad är din steam profil länk? jacobson.micke

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilton

Vad är ditt discord namn? LAXEN#7153

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jonte kalsorn föddes i sverhie i jönköping 21 år gammal bort i staden 1månade varit i fängelset 1 gång för smitnig. jobbar som slaktare men vill ha bätter lön och roligare job så söker job och gillar bilar och inte kriminel drömen är att bli något job man hjälper till med tillexempel polis eller sjukvårdare bil mikaniker eller bilförsäljare.

Varför ska just du bli whitelistad ? för vill bli jobb man kan vara i irl och kommer bidra med bra rp och vill och vill joba med hjälp job

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för denna var den bästa för fanns bra job bra rp har så jag skulle villa bli det !

Hur många timmar har du på FiveM? 173 timmar

Hur hittade du Multistaden? gick in på fiveM och sökte på svenska servar och hitta denna och sen des har jag spelat på den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? 3 gånger en för powergaming 2 felaktiga

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara
på Multistaden ingen annan för denna är bäst!

Senast ändrad:
utveckla lite på frågorna: Varför ska just du bli whitelistad & Varför vill du just bli Whitelistad på denna server

utveckla lite på frågorna: Varför ska just du bli whitelistad & Varför vill du just bli Whitelistad på denna server
för på denna serven finns det bra jobb och jag vill jobba med nåt man kan göra i irl ! och vill vara tilexempel polis sjukvårdare mekaniker bilförsäljare liksom sånna job !

Senast ändrad:
Under frågan: Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken, så ska det stå att du kan redigera din ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka