Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/laxinat0r/
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? laxattax#2224
Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 1997
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Kask och är 31 år gammal. Skön snubbe som lever för sina nära och kära. Han har alltid gillat bilar och är en racing entusiast. Levnadssituationen för tillfället; svenssonknegare på dagen och streetraces på natten. Har egentligen tröttnat på sitt 9-5 och funderar på att starta eget.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har lirat RP på GTASA sen 2012 och har just gått över till FiveM. Vill kunna spela allt content och skapa fler scenarios.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många aktiva spelare.
Hur hittade du Unive? Tipsad av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utvecklas i mitt rollspel.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Äga många fina bilar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? laxattax#2224
Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 1997
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Kask och är 31 år gammal. Skön snubbe som lever för sina nära och kära. Han har alltid gillat bilar och är en racing entusiast. Levnadssituationen för tillfället; svenssonknegare på dagen och streetraces på natten. Har egentligen tröttnat på sitt 9-5 och funderar på att starta eget.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har lirat RP på GTASA sen 2012 och har just gått över till FiveM. Vill kunna spela allt content och skapa fler scenarios.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många aktiva spelare.
Hur hittade du Unive? Tipsad av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utvecklas i mitt rollspel.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Äga många fina bilar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.