Accepterad lawichy | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lawichy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198117348796/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? lawichy#7517

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Krille Blixt var född den 24 juni, 1997 och hans far Charlie Blixt som va ledare för det största MC-gänget i Norra Los Santos. Krilles mamma dog vid födelsen och hela Krilles uppväxt var en förberedelse att ta över hans fars "tron" över Blixt gänget. Då Krilles far kände att han va stolt över sin son som skulle ta över tronen så kände Krille inte samma sak, han kände inte att han förtjänade få något som han verkligen tror att man ska kämpa för. Krilles hobby var att göra musik och han gick på kung fu vilket var och är än idag det enda stället där han fann frid. Som person var Krille väldigt snäll och hade en Robin Hood tanke om sig själv, ta från dom rika och ge till dom fattiga men samtidigt att bli rikare genom att ta från dom rika.

Krille gick till skolan men inte för att lära sig eller utbilda sig utan att rekrytera ungdomarna i skolan för att anställa springpojkar. Charlies MC-gäng erbjud skydd mot pengar eftersom polisen hade övergett området och det såg Krille upp till och det var grundtanken. Men senare började Krilles far och hans gäng tvinga fler att betala och om man inte gjorde det så råkade man illa ut som att bli misshandlad eller till och med avrättad. Krille började hata sin far konfronterade Charlie om detta, men Charlie hade förändrats och blev våldsam mot Krille. Krille tyckte att Charlie hade blivit korrupt och att grundtanken var att tjäna pengar genom att råna bankerna och ge en del till dom fattiga och även ge dom skydd mot dom andra värre gängen. Men det var över och sen den dagen så började Krille tvivla om sin framtida tron. Krille kände att han ville va något mer.

Genom åren så blev Krille mer och mer självständig och dagen när han fyllde 20 och skulle ta över tronen så packade han väskorna och flyttade till Venice Beach. Han hade lämnat ett brev att han skulle skapa ett eget namn för sig och ta över den kriminella undervärlden i Södra Los Santos, Venice Beach. Han skulle ta den riktiga grundtanken från Blixt gänget och ta över Venice Beach med den.

Det tog inte så lång tid för honom att lära känna alla typer av människor i Venice Beach, som sagt Krille är en snäll person men om något händer med något som han bryr sig om så blir han ett djur och stoppar inte vid något att hjälpa hans familj och vänner.
Krilles kärleksliv har alltid varit komplicerat och han har bara en stark sexlust och känner att han inte är redo att hitta den rätta.

Krilles mål med livet är att uppfylla den sanna iden om Blixt gänget, att erbjuda skydd åt dom som inte kan skydda sig själv och skapa något för sig själv som han själv förtjänar och även ge en plats till dom människor som inte har någon vägledning och vägleda dom vilsna personerna han stöter på. Krilles mål var även att skapa något själv utan hans fars hjälp eller någon annans hjälp förutom hans 4 bästa vänner han träffade i en bar i Venice Beach. Han och dom fyra startade "The Fallen Angels" MC-gäng.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad därför att jag är en person som gillar att hjälpa folk och även vara en ledare, som nykomling till spel så vet jag att det är väldigt jobbigt att lära sig allt själv och den höga uppskattningen man har för dom som har spelat längre som tar sin tid att hjälpa en nykomling på sina fötter. Om jag hade blivit whitelistad så hade jag hjälpt dom som frågar om den hjälpen. Det är vad jag kan bidra med en positiv röst i denna underbara community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är min favorit och den enda servern jag spelar på för att den är svensk och jag har väldigt roligt här.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om GTA 5 RP så jag laddade ner FiveM och logga in direkt in i Unive för den va Svensk och jag tyckte det var jätte roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att rollspela i den här servern är att jag vill bygga upp ett kriminellt gäng som min karaktär ska göra och även utveckla karaktären som jag rollspelar när jag gör detta, jag vill lära känna nya människor vilket jag redan har börjat göra, jag vill ha rivaler och utmaningar och jag vill göra allt som en kriminell person kan göra i den här världen. Jag vill erbjuda skydd och hjälp till nykomlingar och även hjälpa dom så att dom kan komma igång med deras liv i den här servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på Unive och det kommer vara den enda servern jag spelar på.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top