Nekad kristofer | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kristofer

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Ost_macka

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 1987

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Krille Persson han är 37 år gammal och har ett hjärta av guld. Krille har också ett super stort intresse av bilar när han var 13 år gammal så började han och hans farsa köpa gamla och smutsiga bilar och sedan frächade upp dem och sålde dem för mer därifrån har han fått ett så stort bil intresse just nu är en chevrolet impala Krilles favorit bil. Krille klarade skolan väldigt bra. Krille hade nästan inga vänner i hans barndom för att han satsade på att klara skolan med höga betyg istället för att vara cool och inte göra läxorna och kaxa mot lärarna. Krille är en väldigt känslig person han klarar inte av när folk höjer rösten mot honom då kan han bli väldigt ledsen och springa iväg och gömma sig. Just nu bor Krille ensam i en liten lägenhet men hans bror ska kanske flytta in hos han senare. I framtiden vill Krille bo i en lyx villa med sin fru och tre barn och ha ett stort garage med många coola bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra och hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda partenterna ska kunna vinna i ett scenario till exempel om polisen stoppar dig ska båda har en chans att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst grundreglerna. VDM, RDM, COPBAIT, METAGAMING.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kollat på mycket RP på Twitch och Youtube och jag har varit medlem för något år sedan på denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är extremt snäll och omtänksam till dem omkring mig.

Nekad.
Anledning:
Discordkontot är inte med i univediscorden

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka