Nekad Lawan | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lawan

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lawan

Vad är ditt discord namn? Lawan

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 1992

Berätta om din karaktär. Lawan Jalal är en karaktär i Unive Roleplay en dynamisk och fascinerande rollspelsvärld han är en ung man som växte upp i en tuff stadsdel känd för sin råhet och brutalitet hans bakgrund präglas av en kamp för överlevnad och en stark vilja att bryta sig loss från sin miljös begränsningar hans föräldrar invandrare från ett krigsdrabbat land gav honom namnet Lawan som betyder kämpare vilket speglar hans envisa och bestämda natur

Lawan är känd för sin skarpa intelligens och sitt strategiska tänkande han använder dessa förmågor för att navigera genom både gatans faror och de intrikata politiska spel som präglar Unive Roleplay han är också en mästare på kampsport något han lärt sig både för självförsvar och som ett sätt att kanalisera sin energi

I sitt sökande efter rättvisa och ordning formar Lawan en allians med andra karaktärer som delar hans vision han är karismatisk och har en förmåga att inspirera andra vilket gör honom till en naturlig ledare hans resa är fylld med moraliska dilemman där han måste balansera sina ideal med de hårda realiteterna i den värld han lever i

Lawan Jalal är en komplex karaktär vars djup och utveckling skapar en rik och engagerande berättelse i Unive Roleplay

Vad kan du bidra med till serverns RP? På Unive Roleplay kan jag bidra med flera aspekter som skulle berika serverns rollspel och gemenskap:

Karaktärsutveckling: Genom att introducera komplexa och välutvecklade karaktärer som Lawan Jalal kan jag skapa intressanta berättelser och relationer. Detta kan inspirera andra spelare att skapa och utforska sina egna karaktärer djupare.

Intriger och drama: Jag kan skapa och delta i intrikata och dramatiska scenarier som involverar politiska spel, moraliska dilemman och personliga konflikter. Detta ger en rikare och mer dynamisk spelupplevelse för alla inblandade.

Mentorskap och samarbete: Genom att dela med mig av min erfarenhet och kunskap kan jag hjälpa nya spelare att komma in i spelet och utveckla sina egna rollspelsfärdigheter. Jag kan också arbeta tillsammans med andra erfarna spelare för att skapa större, gemensamma berättelser.

Eventskapande: Jag kan arrangera och leda evenemang inom spelet, som turneringar, festivaler eller hemliga möten, som engagerar många spelare och skapar minnesvärda upplevelser.

Bidra till lore: Genom att skapa bakgrundshistorier och kulturella inslag kan jag berika serverns lore och ge spelvärlden mer djup och autenticitet. Detta kan inkludera allt från historiska händelser till lokala traditioner och myter.

Kreativt skrivande: Jag kan bidra med välskrivna inlägg och scenarier som ger liv åt spelet och uppmuntrar andra att delta aktivt. Detta kan inkludera allt från beskrivningar av miljöer till dialoger och handlingar.

Genom att använda dessa färdigheter och idéer kan jag hjälpa till att skapa en engagerande, dynamisk och rolig rollspelsmiljö på Unive Roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När alla är med på att göra spelet roligt för varandra, minskar risken för konflikter och frustrationer som kan uppstå om någon alltid försöker dominera eller vinna på bekostnad av andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming är förbjudet: Spelare får inte använda information som deras karaktär inte skulle känna till inom spelets värld. Detta innebär att man inte kan agera på kunskap man har fått utanför spelet eller genom att läsa andra spelares privata kommunikation. Powergaming är inte tillåtet: Man får inte tvinga handlingar eller utfall på andra karaktärer utan deras samtycke. Alla spelare ska ha möjlighet att reagera och agera inom scenarier på ett sätt som är rättvist och rimligt. Inga OOC-trakasserier: Trakasserier och mobbning utanför karaktär (Out of Character, OOC) tolereras inte. Alla spelare förväntas behandla varandra med respekt och hövlighet. Rollspel före allt: Spelare ska alltid agera i linje med sin karaktärs personlighet och bakgrund. Detta innebär att man inte ska bryta rollspel för att till exempel diskutera regler eller tekniska problem i spelets chatt. Respektera admins och moderatorer: Spelare måste respektera beslut som fattas av admins och moderatorer. Om det uppstår en konflikt eller miss

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är mogen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Läser grundreglerna under intervjun.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka