Nekad lavinen | Medlem ansökning [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lavinen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Lavin#7279

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Hassan och han är 24 år gammal. Han gillar att hänga med kompisar och han är väldigt intresserad utav bilar, han hänger en del i garaget och mekar, när han är med sina kompisar så brukar dem antingen åka på bil träffar eller åka på annat äventyr. Ali har haft trubbel i sin uppväxt det har hänt mycket när han var liten tills han kom till Sverige. Han flyttade hemifrån när han var 19 så nu bor hans mamma själv i en annan stad på grund utav jobb. Hans pappa gick bort under flykten till Sverige och hans bror. Ali har haft det jobbigt fram tills han hittade sin bästa vän i gymnasiet som hette Abdi dom hittade på mycket bus och annat. Ali skulle vilja hitta ett nytt kompis gäng att hänga med för hans kompisar har flyttat ifrån han. Ali är rätt busig och tänker inte alltid till innan han gör något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kan bidra med är social rp och sprida bra och rolig kärlek. Inte vara uppkäftig och dryg utan vara skyst och försöka rpa på ett bra sätt eftersom att detta är en bra server. Jag har haft mycket kompisar som kört på servern så jag vet att det är mycket bra rp som jag också vill bidra med. Jag ska bidra med en hög nivå på rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man själv inte alltid ska vinna ett scenario utan att det ska vara kul för båda sidorna och att du ska kunna förlora ett scenario utan att gråta.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på så sätt att den dycker upp på fivem eftersom att den är så stor och att många streamers kör på den det finns även massor med tik toks på servern och på allt jag sätt så har det mesta varit bra nivå på. Jag har även massor med kompisar som kört på servern.

Vidare, till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka