Nekad LaTiN KiNg | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaTiN KiNg

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127889463/

Ditt Hex-ID: 110000145988637

Vad är din discord tagg? Brattan#1485

Vem var det som bannade dig? Det Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: images.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej vi börjar från början, jag har lallat på denna servern RIKTIGT mycket och nu vill jag komma tillbaks, jag lallade, abusade vissa perms och inte Rollspelade med suntförnuft vilket var väldigt dumt och nu kommer jag tänka på detta, jag har inte kört på servern på typ 2-3 månader och nu vill jag komma tillbaks till unive. jag kommer ha logiskt tänkande i allt jag gör och ha en seriös RP nivå med roliga scenarion för alla sidor och kommer alltid vela köra unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte inne på servern när jag blev bannad det var en gång när jag skulle gå in som jag var redan bannad då. Men jag vet att jag lallat och hållt på förstöra serven, lallat allt för mycket och detta måste få ett slut och det är därför jag vill få en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig jag gjorde mycket fel på den tiden och lalla men nu vill jag komma tillbaks för att RPa då jag inte haft så kul som jag hade när jag körde på unive RP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja kommer inte ihåg riktigt men antagligen Lall sen VDM när man var icke-medlem typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat haft en seriös RP nivå inte förstöra och köra seriöst, detta var dålig av mig och därför vill jag få en ny chans. jag vet att jag har varit problem spelare men dessa spelare kan också förändrats och om jag kommer tillbaks så kommer du märka att jag gör bra RP ifrån mig!.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ha logiskt tänkande i allt du gör och RPa på ett bra och realistiskt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka