Accepterad latchoman | Whitelist ansökning [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuttmutt

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
67
Vad är din steam profil länk? Lallarn.com

Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? Tulfe Orchdräpare 2#8798

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi svensson, han är en beslutsam man, han vet alltid vad han ska göra, ifall det är något problem så löser han det. Han har pluggat till chefs arbete om hur man driver en/ett verksamhet/företag (+ ekonomi). Han har det lätt att prata med folk, och blir sällan uppstressad. Han har bra kundbemötlighet och visar alltid kunden respekt. Men ifall någon är oseriös köpare och slösar det anställdas tid så kan han bli arg, han har lätt att lära ut till andra. Även har han inga problem att ge kritik, både positiv och negativ. Ifall någon gör ett misstag så ger han varning, när man har fler varningar så ryker jobbet. Han jobbar väldigt mycket med att alltid sträva att bli bättre, annars kan aldrig företaget utvecklas. Han uppnår det genom att ge både positiv och negativ kritik, för ifall man aldrig vet när man gör fel så kan man inte bli bättre. Han har även grundläggande kunskaper i fordons teknik, har haft extra obb på kvällarna på bilverkstad, samt meckat hemma hela livet på sin gamla chevrole i garaget.
Han är en allmän snäll person, ödmjuk och vill allas bästa, prioriterar nära och kära före sig själv. Han försvarar alltid sin "familj" in till det sista. Han hade en tuff uppväxt där han gjorde många dåliga/konstiga val, b.la att gå med i ett gäng som kallas för "bloods". Han kom ut men tenderar att komma tillbaks. Han har lätt att falla in i det kriminella igen, behöver verkligen någon som stöttar. Men tankarna att bli delaktig i ett gäng finns kvar, ett sett att få den familj han aldrig hade. Men han behöver en chefsposition för att komma på rätt väg.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan alla regler och har spelat på servern sen den öppnade.

Vdm: när man använder fordonet som ett vapen, RDM när man dödar någon utan ett senario, Powergaming: när man gör orealistiska saker, som exempelvis att köra in i ett berg och sedan inte rpa skadad, Metagaming: Är när man tar del av informatin som ens karaktär inte har upplevt, via exempelvis discord/twitch. NLR: new Life rule är att man inte kommer ihåg något efter ens karaktär har dött.
Combatlog: är när man lmnar i ett senario för att man inte vill bli av med sina saker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker den är bra, har haft WL i snart 10 månader. Vill bli det igen men förlora den för att jag blev bannad.

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 2000

Hur hittade du Multistaden? Längesen när jag blev staff.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, men det var väldigt längesen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka