latchoman | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cuttmutt

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
67
Användarnamn: latchoman

Hur gammal är du? 17 (03)

Vad heter du? Algot

Vad heter du på discord? Lallarn#8798

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger lite när som, vardagar efter 16-17. Ibland tidigare nu när skolan är på distans.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle utveckla servern genom att vara aktiv dagligen. Ifall man söker till staff tar man på sig ett stort ansvar, och personligen tycker jag många skiter i det. När man har tagit sig tiden att bli admin behöver man sitta och specca, man kan inte bara ressa direkt för någon skriver det i report. Är det ett stort scenario behöver man specca, annars kommer man inte kunna påverka misstagen utan konkreta bevis. Jag kommer självklart fortsätta rpa som staff men självklart kommer sätta mig och specca när det behövs. Jag tror jag kommer utveckla servern :) Speciellt kommer jag fokusera på gäng kriminaliteten så det blir utvecklat, känns enbart som det är skjuta skjuta senarion. Jag tycker det är viktigt att diskutera med spelarna och ge konkreta förslag på felaktiga saker inom senariot. Annarsär det inte lätt för en spelare att veta vad som är rätt respektive fel.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag var head-staff på Göteborgstads rp. Började som support och gick hela vägen upp. Sen var jag staff på malmöstads roleplay.
Även har jag varit staff på flertal hns servrar på cs, samt minecraft servrar en gång i tiden. Det har alltid gått bra, ibland har dock staff arbetet tagit över så jag har tappat lusten för rp rent generellt. Jag känner mig förberedd att utveckla servern sp jag hoppas ni ger mig chansen.

Har du några tidigare erfarenheter? Som jag nämnde tidigare har jag varit staff på flertal olika communitys (inom olika spel). Jag vet hur staff rollen fungerar och vet hur man ska bete/bemöta sig emot andra spelare.

Vad kan du om skripts? Jag kan en del om scripts, men skulle ljuga ifall jag sa att jag kunde devva en server. Just om devv har jag inte någon direkt erfarenhet. Men om staff yrket har jag.

Intervju har hållits och beslut har tagits att godkänna till mod. Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka