Nekad Lastreet35_ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lastreet35_

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199859165509/

Ditt Hex-ID: steam:1100001712ee945

Vad är din discord tagg? Lastreet35_

Vem var det som bannade dig? Philip320 (bild på ban meddelande finns i andra överklagan)

Bild på banmeddelande: IMG_8389.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hotade en staff att jag skulle anmäla honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. såg 320 tagga mig och fick en mini panik attack innan det var kört

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en helt rimlig ban och jag har bett om ursäkt till hyz0 för mitt beteende jag hade missförstått när han sa att jag kunde prata med han i pm om jag behövde det då jag trauma dumpa om mitt liv förra månaden och för att vara säker att det inte kommer ut till fler så sa jag att jag skulle polisanmäla honom om han berättade för andra om det vilket var väldigt dumt att berätta för en främmande om jag skulle behöva någon att prata med framöver skriver jag direkt till bris inte till en staff på unive och beter mig illa och får andra att må dåligt jag ber hemskt om ursäkt till dig hyzo och till dig Philip det ska inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått några små band på senaste då jag har ljugit om skador för sjukvården för mindre krycka och skjutit i närheten av en allmän plats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kontaktat bris eller hjälp linjen istället för att dma hyzo och börja trauma dumpa till honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte kontakta staffs på unive ifall jag känner mig nere istället ska jag kontakta bris och prata med dem istället jag ska inte göra om mina misstag igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

det här är vad jag skrev till honom
jag lever under hot från nätverk jag har växt upp på fel sätt bara förra månaden så behövde jag sticka hemifrån och bo på annan ort i flera veckor jag förlorade allt jag tappade kontakten med mina vänner och min familj jag fick inte ha min telefon på 1 månad jag har bara vänner på unive jag har så jävla svårt med livet just nu så jag kan inte ens visa mig utomhus längre och sen det här gör det bara värre jag har skickat in en beslut överklagan och kommer fortsätta skicka in de tills d blir accepterat om jag ens orkar fortsätta och det som står här ska inte bli sagt till någon annan det kommer leda till en polisanmälan för det är privat

Jag överreagerade och ska bete mig i framtiden om det förekommer igen så är det bara och blacklista mig permanent utan någon återvändo

Oavsett vad som du går igenom så ser det dig ingen rätt att ta ut dina problem på andra. Då måste du söka hjälp på annat ställe.

Oavsett vad som du går igenom så ser det dig ingen rätt att ta ut dina problem på andra. Då måste du söka hjälp på annat ställe.
Jag vet jag ber hemskt om ursäkt jag ska söka hjälp och jag ska inte heller göra om det här

Varför har du inte lärt dig det förra gångerna då, detta är ju inte direkt första gången?

Varför har du inte lärt dig det förra gångerna då, detta är ju inte direkt första gången?
Jag har lärt mig av mina misstag förr men det händer att jag måste skippa min elvanse lite då och då bland annat då jag vaknar sent eftersom om jag tar den efter kl 13 så kommer jag inte kunna sova på natten sen och få svårt att äta vilket gör situationen värre. När jag inte tar den så blir jag både klängig mer stressad över små saker och mer aggressiv men jag har börjat få bättre sömn rutiner och har folk att prata med om det skulle vara så att jag glömmer den så kommer jag inte gå in unive och skapa problem utan jag får spela på mitt ps5 eller bara ta det lugnt tills nästa dag jag ska inte göra om något liknande igen jag har bett om ursäkt till hyzo han har svarat och sagt att det är lugnt men känner mig fortfarande så jävla dum och vill gärna betala för skadan jag har gjort

Om jag gör om det igen så kan du lika gärna banna mitt forum konto också för jag lovar dig att jag inte ska göra om det igen

jag vet att jag har gjort fel men jag håller på att göra förändringar jag har även pratat med polisen om allt samt bris jag vill inte gå in på så mycket detalj jag gör verkligen vad som helst för att komma tillbaka jag saknar sällskapet och vänskaperna jag skapat på unive jag vill få en chans att bevisa mig själv och jag kommer oavsett vad betala för det jag har gjort jag kommer inte tillbaka gratis jag har gjort fel vi alla vet. medicin höjning håller på att skrivas ut samt har jag fixat sömn rutiner det rullar på och jag mår bättre än aldrig för.

jag vet att ni gör beslutet om betalning för unban men jag vill dubbla priset nu och ger dig @philip320 ett erbjudande på 5000 kronor nekar du eller accepterar du?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka