Nekad lastreet0707 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lastreet0707

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? larran450

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hassan Alhassan 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, Snäll och Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer heta Hassan Allhassan och är 22 år. han är född i Irak och hade en ganska tuff uppväxt. hans pappa dog när Hassan var liten och hans mamma var alkolist så hon hade inte så mycket koll på vad Hassan gjorde. Han hade inga kompisar i Irak. han mådde så dåligt så han skulle rymma. Han hade tängt på att rymma utomlands många gånger men hade inga pengar. Tillslut hade han sparat nog mycket pengar till hat resa utomlands. Han hade köpt flygbiljett till Sverige. Så han gick ut mitt i natten och cyklade till flygplatsen. Han var räd för att flyga ensam. Han fick många vänner i Sverige. Han hade en bästa vän som han bode hos. Hans vänner brukade vara ute och sälja knark. Hassan ville inte vara med på det där men tillslut drogs han bara mer och mer in i det kriminella livet. Hassan blev värt av alla. han tappade nästan alla vänner förutom hans bästa vän. De två var alltid med varandra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra till en stabil och rolig rp som alla kommer att njuta av och kommer tycka är rolig, samt en mycket mogen och fin rp som är så realistisk som möjligt för att alla ska kunna känna inlevelsen av en god rp nivå på unive. jag kommer försöka mitt bästa att bidra till att folk har det roligt inne på servern och att de ser fram emot att rpa vidare på unive med mig och alla andra inblandade i unive - communityt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska alltså spela för att det ska vara så rättvist som möjligt man ska alltså inte alltid spela för att en själv och ens vänner eller sitt gäng i servern hela tiden vinner utan man ska också spela för att andra ska få en ärlig och rimlig chans att vinna i ett scenario och föratt det ska bli helt enkelt mer rättvist på servern så att alla kan vinna ett scenario och se fram emot att också ge andra chansen att gynnas i scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag och jag har lärt mig av det att man helt enkelt bara kan skärpa sig och följa de eftersom det finns ingen anledning till att man inte ska följa de. blir mycket stabilare community och RP om alla följer reglerna. allt på servern blir bättre om alla följer reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Röstregeln, shoot on sight, NLR, staffdiss

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte något som jag kommer på nu. Tack!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka