Inaktuell LastbilsJanne | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LastbilsJanne

Aktiv Medlem
Meddelanden
410
Reaction score
73
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ditt discordnamn: lastbilsjanne

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Kommer bidra med bra o noggrann arbete tar min tid med arbete är lugn av mig och alltid trevlig. Det som gör mig mest unik vad jag tycker det är jag gillar o vara professionell. Som donations ansvarig så tar du donationer, när man sitter i donation så är det viktigt o vara trevlig och ta sin tid. Servervakt ansvarig: Som servervakt ansvarig så läser man servervakt ansökan och tar intervju och kollar när servervakter bannar och ser om det är en bra ban. Under en intervju och när man läser ansökan tar man sin tid och läser, under intervjun är det viktigt och vara trevlig och prata så dom förstår. Som kriminell ansvarig så kollar man mycket hur dom kriminella gör och ser till så dom inte gör regellbrott osv, dom ser även ut info till gäng och solo kriminella. Jobb ansvarig: Som Jobb ansvarig så läser man chef jobb ansökan tar intervju, man ser även till så alla jobb rullar på och så dom håller en bra aktivtet, när man läser chef jobb ansökan så är det viktigt och lägga den i rätt arkiv och skriva Godkänd eller nekad eller plagiat tex (Din Ansökan har Godkänd [LastbilsJanne] Eller (Din ansökan har nekats [LastbilsJanne]) Eller (Din Ansökan har nekats plagiat [LastbilsJanne]). Som rp ansvarig så speccar man mycket och kollar så allt går bra ingame man hjälper även folk i reportlist. Support ansvarig som support ansvarig så sitter man si support och hjälper folk tex: om någon har gjort något fel osv. Eller om någon behöver hjälp med tex: Hur gör jag en ban överklagan eller jag hittar inte mitt hex id osv. Jag kommer svara på så många tickets som jag kan för att hjälpa folk så mycket jag bara kan kommer agera professionellt genom Hej! Janne är detta problemet fortfarande aktuellt? Mvh LastbilsJanne Unive Staff Team. Jag kommer svara på typ 20 reports om dagen. Jag som person är att jag e väldigt lugn och gillar o prata med folk och älskar att jobba med folk.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag tycker är ett stort problem det är att det skjuts väldigt mycket och det e folk som bara skjuter och inte löser problem genom social rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och andra i staff temet kommer ta beslut med att ta åtgärder och snacka med dom personerna för att få stopp på det och få mer social rp.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att agera professionell är att visa att man kan lösa problem bra och vet vad man skall göra och vara trevlig snäll och ta sin tid. Och att vara en förebild för andra spelare <3

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kommer vara aktiv på vardagar ungefär 5-6 timmar
På helger ca 9 timmar tar 20 minuter paus emellan.

Hur länge har du spelat på Unive? 20 januari 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag! Har varit det förut.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Kan jobba med vad som

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka