Inaktuell LastbilsJanne | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LastbilsJanne

Aktiv Medlem
Meddelanden
410
Reaction score
73
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ditt discordnamn: lastbilsjanne

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag kommer hålla en bra aktivtet både ingame och forumet och discord kommer svara på tickets mycket och försöka hjälpa så bra som möjligt. På ansökningarna så kommer jag skriva om den e godkänd eller inte och då är det viktigt o skriva varför den personen blir nekad eller godkänd kommer skriva. Din ansökan har godkänd [Lastbilsjanne] eller Din ansökan har nekats [LastbilsJanne] Det e viktigt att vara nogran och kan ta egna beslut. På forumet är det viktigt att vara nogran med att man lägger allt i rätt arkiv och klickar på rätt knapp för godkänd nekad plagiat inaktuell osv. Jag kommer specca väldigt mycket tex grove street, torget, piren. paleto, sandy. Jag kommer ta åtgärder på dom som gör fel men när jag tar åtgärder så kommer jag be dom hoppa support för det e vktigt o prata med dom med. Som donations ansvarig så tar du emot donationer svarar på frågor om donationer och hjälper dom som har donerat. Rp ansvarig så speccar du mycket håller koll på¨folks rp och tar reportlist . Som support ansvarig så sitter du i support och hjälper folk tex: om man har frågor eller så. Servervakt ansvarig har du ansvar över sv bland annat så tar du sv ansökningar när man tar det så kollar man upp hur många bans den personen har och läser nogrant Godkänner eller neka personen sen så kollar man när server vakterna skickar ut i ban bevis så förläner man den eller inte. Som jobba ansvarig så håller du på med alla yrken bland annat ser så aktivteten ser bra ut tar chefs ansökningarna och tar chefs intervjuerna. Som kriminell ansvarig så jobbar man med att hålla krim rpn bra ta åtgärder på gäng kolla så gängen e aktiva kolla så gängen håller bra rp, man sitter oxå o kollar så solos håller med bra rp kollar så alla sköter sig på rån och gör så alla kriminella har bra rp. Kommer kolla igenom ban överklagorna mycket. Kommer svara på anmälningar och kolla på det o åter komma till personen som skickade in anmälningen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar till fredagar när det e skola 08-15 tror jag
Helger 09-02 typ
Lov tider 09-00 eller 10-01
Kommer hålla en så bra aktivtet sitter vid datorn när jag e hemma.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 januari 2022 så ett år sedan har jag kört här

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag har varit det förut,

Kommandon

/dv
/revive
/sqlbanoffline
/ban
/unban
/setjob
/addkey polis
/v spawnamn
/spec
/reportlist
/noclip
/goto
/bring
/tpm
/skin
/ped
/toggleid
/togglename
/freeze
/spec off
/giveitem

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Kan jobba med vad som

+rep kan sin grej samt jobbar jävigt effektivt med 3 koppar kaffe <33

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka