Inaktuell LastbilsJanne | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LastbilsJanne

Aktiv Medlem
Meddelanden
410
Reaction score
73
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ditt discordnamn: LastbilsJanne#9298

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har tänkt väldigt länge på att bli staff det är folk som tycker så jag tänkte ansöka. Jag e väldigt glad och trevlig mot alla jag är väldigt hjälpsam och jag har pratat med mycket staff och jag kan mycket inom det alla kommandon och så jag kommer lägga väldigt mycket tid på staff arbete då jag brukar inte göra så mycket på dagarna. Jag tänker mig att jag vill vara Support och jobb ansvarig, då Det är väldigt roligt med ta support ärande för jag gillar och prata med folk jag är väldigt prat glad av mig. Sen så jobb för att jag vill att alla jobb skall bli aktiva och få in bra chefer ta lite intervjuer läsa ansöka och få som sagt igång alla yrken. Jag kommer specca ochså mycket lite överallt för att se till så ingen bryter mot regler. Jag kommer även hjälpa folk i support som behöver hjälp. jag kommer läsa tickets och försöka hjälpa dom så gott jag kan när jag svarar på en ticket så kommer det stå tex: Hej (Användernamn) Är detta fortfarande aktuellt? Med vänliga hälsningar LastbilsJanne Unive Staff Team. Eller tex: Hej (Användarnamn) Detta e en bugg det är inte bara för dig, vi löser det så fort vi kan med vänliga hälsningar LastbilsJanne Unive Staff Team, det är e exempel hur jag svarar i en ticket. Jag kommer även läsa ban överklagar som kommer in, när jag bannar en person så står jag för den bannen. Jag kommer svara folk i report och jag dom samt i /help. Jag har varit på unive i exakt ett år sedan

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 9-22 Kanske brukar ta någon paus ibland men för den mesta del sitter jag vid datorn. Men det som är ajg har sklidaföreldrar så jag har ingen dator hos mamma men brukar åka hem till pappa och spela på helger och efter skolan

Hur länge har du spelat på Unive? 2 januari 2022 så ett år sedan har jag kört här

Har du tidigare erfarenheter som staff? Är server vakt så har lite erfarenhet sen har jag snackat mycket med staffs.
Kan många kommandon:
/dv
/ban (id) (anledning)
/skin ger folk skin meny
/v (spawn namn)
/noclip (gör så du speccar)
/setjob (jobb) (4)
/bring (tar en person till dig)
/teleport (gör så en person kommer till mig)
/unban (unbannar en person)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Kan jobba med vad som

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka