lassekasse5 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

  • Stöd

  • Inget stöd


Resultat kan endast visas efter röstning.

lassekasse5

Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Ditt discordnamn: lassekasse5

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? för att jag vill hjälpa unive rollspel och hjälpa upp rpn och jobba med alla olika staffs i teamet och jag kommer vara världigt aktiv och jag har erfarenheter då jag ägde en fivem server för länge sen så jag vet hur allt funkar och jag tar bra beslut och snabba beslut jag ska jobba för att förbättra rpn och jag vill verkligen att unive ska lyckas med rpn så därför vill jag bli staff jag är även riktigt seriös

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att de är mycket krim rp och lite icke medborgare som förstör rpn just nu men det går ju att fixa med ett bra team det är även mycket brist på socialt på servern som är ganska viktigt för att just hålla den höga rpn sen tycker jag även att det är lite rdm och lite vdm på servern men vi i teamet ska jobba allt för att alla ska kunna spela unive rollspel med hög nivå även mycket fuskare och mycket montage som händer på unive de är riktigt tråkigt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska hålla koll på detta extra noggrant vi ska specca med varandra och hjälpa servern och förbättra sin rp så de lär sig något när de får återgärder och vi ska göra det för att vi ska slita hårt och verkligen försöka och jobba för att rpn ska bli bättre och nte bara sitta och gnälla utan vi måste verkligen sköta vårat jobb och våga ta återgärder och säga till medlemmar så det blir bättre någon gång

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man måste agera ganska professionellt och ta allt seriöst och jobba snabbt och ta besluten rättvist och ta alla beslut nogrann och inte vara korrupt mot sina vänner vi måste agera på alla regel brott och för mig är aktiviteten för mig viktigt att man inte rpar för man agerar ej så bra att man är mycket inne på sin staff ist för att rpa och att man sitter många och specca de är också riktigt professionellt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag slutar 15:30 och då börjar jag att staff arbeta och vissa dagar slutar jag 13:45 och när jag kommer hem kommer ´jag börja arbeta tills kvällen tills jag ska sova det kanske blir nån timme rp per vecka men de blir mest staff arbete för min del och jag brukar vara hemma mycket på helger så då brukar jag kunna staff arbeta hela dagen men inte nu när de är sommarlov nu kommer jag vara jätte aktiv + att jag kommer vara aktiv på kvällar och nätter då jag vänder på dygn och dygnar ofta


Hur länge har du spelat på Unive? i början av 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit staff ppå unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
 
++rep mogen, gör jobbet så bra han kan och tar det seriöst. Gör alltid sitt bästa och gör sitt bästa för medlemarna
 
Tillbaka
Top