Nekad LasseHans | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LasseHans

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Ebbsebb#8567

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter LasseHans och är en trevlig man som kommer ifrån skåne. Han pratar skånska och gillar att jobba för andras välmående och han gillar också när hans medmänniskor mår bra. På fritiden så är LasseHans mycket intresserad i bilar och fordon. Han är lite busig ibland men inte så att det skadar någon annan eller blir dåligt för någon annan.

LasseHans kommer från en fattig familj och därför så är han ganska fattig själv, hans mamma och pappa jobbar på en bondgård och har mycket djur, de arbetar hårt varje dag för att få mat för dagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att folk mår bättre och att de känner sig tryggare när de spelar på servern, jag kan även bidra med att sköta olika jobb och se till att servern fungerar som den ska.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska jobba för att få andra att må bra och att inte bara tänka på sin egna vinning. Man ska se till att alla mår bra alltså.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom en kompis som sa det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka