Nekad lassegotland | Ban överklagan [L1ghtzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lassegotland

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: lassegotland

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139534612/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lassegotland

Vad är din discord tagg? Lasse gotland #8100

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag pratade när jag var död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag kom in på servern på servern blev jag skuten efter 1 sekund av misstag råkade jag trycka ner N tangenten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna ban är orättvist dömd eftersom jag råkade hamnan mitt i ett scenario
Då det inte finns något som helst skydd när man kommer ovetandes in game och kan råka ut för en sådan sak som jag gjorde

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit banad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara låta min gubbe ligga kvar och inte göra någonting samt att invänta hjälp

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ha händerna på tangent bordet

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka