Accepterad lassebasse | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lassebasse

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Grim Larsson Lorentzen

Vad är ditt discord namn? LarZZon#9515

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Larsson. Hans mamma hette Malmrika och hans pappa hette Patrik. Lasse var ett ensambarn. Så han fick alltid lite mer julklappar än alla andra. När Lasse var en bebis så fick han mycket kärlek av sina föräldrar. Han har aldrig brutit något ben, han har ingen sjukdom eller diagnos. Han har alltid varit en busig unge men han hamnar aldrig i trubbel. Han har gillat att hänga med vänner i sin ungdom. Men de var en gång då han och hans föräldrar på nordens största badhus. Och Lasse vid denna tiden var han 10 år gammal. Han simma i den stora bassängen så han fick de. När han var redo hoppade han i, de var varmt och skönt. Men när han skulle börja simma så var de en kille som hoppade från tornet och han landade rätt på Lasse. Killen som hoppade på Lasse Klarade sig men, de såg illa ut för Lasse han började sjunka till botten, så en livvakt hoppade i och räddade Lasse. Lasse klarade sig lyckligtvis men han vågar aldrig bada i ett badhus igen eller aldrig i den stora bassängen. Detta var en tragisk upplevelse för både Lasse samt hans familj (nära och kära) och Lasse har än idag minnen från denna händelse som han tyvärr ännu inte kommit över. Lasse är nu 20 år gammal och de är en varm sommardag. De har varit mycket trubbel mellan Danmark och Norge så när Lasse Låg där på stranden så kom krigslarmet på. Lasse blev rädd och tog sin bil hem men ingen var där, han hörde missiler från stads hållet och han kom på att hans föräldrar var i staden. Och nu var de krig i Danmark Lasse hade inget val han kunde inte stanna kvar i Danmark så han tog sina gren så vandrade han runt i Sverige där han hittade en stad som hette Unive. Där trivdes han bra men hans mamma och pappa klarade sig inte de dog. Eller de vet han inte men han hoppas att de lever Lasse bodde på gatan i några veckor tills han fick ett jobb på en bilfirma. Han tjänade ihop pengar till en lägenhet i staden där han bor nu. Han sitter mest inne för han sörjer för sin familj. Hans rutin är att gå upp borsta tänderna, äta och sedan lära sig mer svenska. Han går sedan till jobbet och är där en hel dag och lär sig han är bara praktikant men han får fortfarande lön. Sen går han hem och äter och sedan kollar han på lite tv tills han går och lägger sig. Men han försöker att få en bättre hälsa och lite vänner för nu är han helt ensam. Lasses mål med det kommande nya livet i staden är att börja jobba på Bilfirman på heltid och helt enkelt lyckas med framgång inom den branschen. Sedan får vi se vad som händer med Lasse Larsson

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp för jag är erfaren då jag har spelat på ortenwave, netan, pinguin osv. Jag har varit högt uppsat polis samt bossar och sånt. Har även rollspelat i över 1 år och har rpat sedan dess. Jag tycker att det är kul och bygger stor gemenskap och ett bra community vilket jag tycker om. Jag är även erfaren och kan de flesta bindings såsom f2,f3,f6,f8,f9 och så samt / och generellt hur man rpar bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Genom att förhålla sig till RP. Spela med i scenarion och använda sig av sunt förnuft, som ni säger.

Hur hittade du Unive? Hittade unive genom yt och twich

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka