Nekad lassebasse | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lassebasse

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186104238/

Vad är ditt namn i verkligheten? Grim Larsson Lorentzen

Vad är ditt discord namn? LarZZon5353#9515

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Han heter benne Falk och han är 32 år gammal. Han kommer tidigare ifrån norge där han bodde med sin familj men nu flyttar han till staden unive där han bor ensam. Men han vill bilda en familj där och ha mycket vänner. han vill få ett bra jobb där han får pengar till mat och hus. Han gillar att jaga älg och gris. Han har ingen fru eller barn men de vill han bilda i staden. Han tog som sagt den rätta vägen i livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem just här på unive för att jag tycker det är en bra server med bra rp nivå o roliga scenarios o vill komma längre in i rp genom att jag då vill bli medlem för får tillgång till saker ingame som kan göra så att jag kan rpa på en högre nivå genom att jag kan jobba på olika wl jobb och tillgång till Twitter o blocket tycker även det är roligt o bara rpa här då det är en väldigt bra server enligt mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mitt rollspel är att ha kul o bidra med en bra rp till servern o komma med ett gott exempel till servern då jag är aktiv och vill hjälpa folk o va så trevlig jag kan o målet är att jag vill bli bil försäljare för att tycker det kul med bilar o alltid velat bli det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt alla ska lämna ett scenario med en positiv erfarenhet, att man ibland får sätta motspelarens "önskemål" före sina egna. Exempelvis att RPa rädd eller vara delaktig i en kidnappning, även om du anser att du hade kunnat plocka kidnapparna eller liknande

Hur hittade du Unive? Hittade unive genom yt och twich

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka