Lasse_Liten
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129343648/
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Hjälmeskog
Vad är ditt discord namn? Lasse_Liten#1960
Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 1988
Berätta om din karaktär. Min karaktär är Abdulali Wamboya. En kille som vuxit upp under tuffa förhållanden. Han kommer från Afrika och har invandrat till kommunen som 18åring. Han saknar föräldrar och har varit tvungen att klara sig själv under hela uppväxten. Han har tillbringat mycket tid på olika boenden för hemlösa. I och med den tuffa uppväxten så har Abdulali fått många kompisar som inte är så bra för honom. Abdulali är i grunden en skötsam kille som alltid drömt om att bli polis och tjäna staten, ända sedan han såg en polisbil första gången i Somalia. Abdulali kämpar just nu för att skaffa sig en god ekonomi så att han kan köpa sig ett fint boende och en bil. Han arbetar just nu på Postnord och delar ut paket. Abdulali slits mellan att leva det goda livet på lagens sidan och att hänga med sina gamla kompisar som ofta hittar på saker som inte rimmar väl med att bli Polis. Abdulali har hittills klarat sig från att dras in i några olagligheter, utan har lyckats motstå sina kompisars önskan om att han ska följa med dem på deras äventyr. Skulle "Lali" som han kallas lyckas bli Polis, så kommer ni få en polis som kommer serva staten med hela sitt hjärta och verkligen ge allt han har.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag njuter av att spela RP, slappna av med mina vänner och hitta på roliga saker. Jag försöker alltid hålla en hög RP nivå och följa reglerna som finns på servrarna jag spelar på. Jag är en seriös kille som inte håller på fjantar runt och förstör för andras spelande. Mitt bidrag kommer vara en Hög RP som förhöjer allas upplevelse på servern, både min och andras. Jag vill bli en del av servern och bidra till den nuvarande höga nivån bibehålls och utvecklas.
Jag vill skaffa mig ett bra whitelist jobb så jag kan vara med och skapa och ingå i roliga scenarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat ett tag på er server, och jag gillar upplägget. Hela strukturen på servern känns gedigen och det finns mycket roligt att göra. Jag upplever en bra RP nivå, och de Whitelistade personerna jag möter på er server uppträder med ett mycket bra RP
Hur hittade du Unive? Via FiveM search
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få en rolig stund både för mig, mina vänner och andra RP spelare när vi försvinner in i RP världen och lever ut vår fantasi genom karaktärerna. Mitt mål är helt enkelt, skapa en bra stund för mig och andra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar lite på Swedish Knights ibland. Är Whitelistad där.
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Hjälmeskog
Vad är ditt discord namn? Lasse_Liten#1960
Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 1988
Berätta om din karaktär. Min karaktär är Abdulali Wamboya. En kille som vuxit upp under tuffa förhållanden. Han kommer från Afrika och har invandrat till kommunen som 18åring. Han saknar föräldrar och har varit tvungen att klara sig själv under hela uppväxten. Han har tillbringat mycket tid på olika boenden för hemlösa. I och med den tuffa uppväxten så har Abdulali fått många kompisar som inte är så bra för honom. Abdulali är i grunden en skötsam kille som alltid drömt om att bli polis och tjäna staten, ända sedan han såg en polisbil första gången i Somalia. Abdulali kämpar just nu för att skaffa sig en god ekonomi så att han kan köpa sig ett fint boende och en bil. Han arbetar just nu på Postnord och delar ut paket. Abdulali slits mellan att leva det goda livet på lagens sidan och att hänga med sina gamla kompisar som ofta hittar på saker som inte rimmar väl med att bli Polis. Abdulali har hittills klarat sig från att dras in i några olagligheter, utan har lyckats motstå sina kompisars önskan om att han ska följa med dem på deras äventyr. Skulle "Lali" som han kallas lyckas bli Polis, så kommer ni få en polis som kommer serva staten med hela sitt hjärta och verkligen ge allt han har.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag njuter av att spela RP, slappna av med mina vänner och hitta på roliga saker. Jag försöker alltid hålla en hög RP nivå och följa reglerna som finns på servrarna jag spelar på. Jag är en seriös kille som inte håller på fjantar runt och förstör för andras spelande. Mitt bidrag kommer vara en Hög RP som förhöjer allas upplevelse på servern, både min och andras. Jag vill bli en del av servern och bidra till den nuvarande höga nivån bibehålls och utvecklas.
Jag vill skaffa mig ett bra whitelist jobb så jag kan vara med och skapa och ingå i roliga scenarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat ett tag på er server, och jag gillar upplägget. Hela strukturen på servern känns gedigen och det finns mycket roligt att göra. Jag upplever en bra RP nivå, och de Whitelistade personerna jag möter på er server uppträder med ett mycket bra RP
Hur hittade du Unive? Via FiveM search
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få en rolig stund både för mig, mina vänner och andra RP spelare när vi försvinner in i RP världen och lever ut vår fantasi genom karaktärerna. Mitt mål är helt enkelt, skapa en bra stund för mig och andra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar lite på Swedish Knights ibland. Är Whitelistad där.