Nekad Lasse_Larsson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse_Larsson

Test Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank Larsson

Vad är ditt discord namn? lassebasse25

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. William Svensson 28 år. William är en lång man med en stor kroppsbyggnad. Han har kort, brunt hår och gröna ögon som alltid ärpå jakt efter nästa äventyr. Hans ansikte pryds av ett skägg och ett par små ärr som vittnar om tidigare strider och äventyr. Han klär sig ofta i praktiska kläder som är anpassade för både stadsliv och vildmarken.William är en modig och äventyrslysten person med ett hjärta av guld. Han är lojal mot sina vänner och har en stark känsla för rättvisa. Trots sin tuffa yttre är han empatisk och bryr sig djupt om de som står honom nära. Han är också mycket nyfiken och älskar att lära sig nya saker, vilket gör honom till en skicklig problemlösare och en ovärderlig medlem i vilket team som helst. William växte upp i Arboga, en liten stad med en rik historia och en stark gemenskap. Redan som barn visade han tecken på sin äventyrslust genom att utforska de gamla ruinerna och skogarna runt staden. Efter gymnasiet bestämde han sig för att resa världen runt för att samla på sig erfarenheter och kunskaper. Under sina resor har han lärt sig många olika färdigheter, från överlevnadstekniker till diplomati. Nu har han återvänt till Arboga med en mängd berättelser och erfarenheter i bagaget, redo att ta sig an nya utmaningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är nybliven stream, affiliate på twitch med 140 följare. Kommer streama med gott rp & bidra med hög nivå. Jag bidrar också med en positiv effekt runt om på servern. En glad och härlig kille!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska spela för att både jag och min partner ska ha kul. Jag ska inte ha i huvet att vinna varje scenario. Utan man ska spela för att ha ett bra scenario där det inte spelar någon roll Villken partner som vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp kan alla! Suntförnuft t,ex = Tänka logiskt, kan detta hända irl? Meta = ta info utifrån karaktär till karaktär. Vdm = använder fordon som vapen för o vinna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Har rollspelat i snart 4 år och många timmar på 15+ & seriös fivem server. Mycket polis rp på högre ranger.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka