Accepterad lasse_bengtsson Användarn | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? Ready

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Stefan Magnusson som är född 1992 han har en bror som heter karl Petersson. Stefan har haft det väldigt tufft under sin upp växt där hans mamma var alkolist och använde mycket droger och pappan försvann ur bilden med hans brorsa väldigt fort. redan i ung ålder kände Stefan att han inte passa in i samhället och blev lätt irriterad och tände till när någon var dryg mott honom. så i skolan blev det många samtal med rektorn och efter som Stefans mamma inte brydde sig lärde sig aldrig Stefan vad som var rätt och fel. Stefan hade en morfar som var snickare och va med i ett mc gäng. hans morfar va allt för honom för han va den ända som brydde sig om honom och hjälpte honom med läxor och andra saker från skolan.

När Stefan fyllde 16 och skulle börja gymnasiet gick hans morfar tragiskt bort i en mc olycka. Stefan kände sig förkrossad och blev ännu mer lätt irriterad. Stefan som alltid hade sett upp till sin morfar och velat göra honom stolt valde att gå bygg linjen på gymnasiet. men det blev inga lätta år för Stefan där häller. mycket bråk och han fick nästan aldrig sitt CSN. utan pengar varken hemifrån eller från skolan så valde Stefan att starta egen snickra firma och hoppa av gymnasiet när han hade blivit 18. men det blev inga lätta första år för Stefan han fick knappt ihop pengar för att få mat för dagen och det blev långa jobbdagar. när Stefan fyllde 20 valde han att fråga sin brorsa om han ville vara med i hans bolag han takade ja och efter det så hade Stefan anställt 2 andra så dom var 4 i bolaget. när Stefan äntligen fick se sin brorsa igen blev han glad och kända lite lycka i livet igen. men ännu fler anställda krävde mer pengar och det gick inte som planerat för Stefan alla andra konkurrenter växte snabbt ifrån Stefans bolag och till sist valde han och hans bror att flytta till en ny stad som hete unive de var en ny stad där det fanns många byggen och få konkurrenters.

Stefan är alltså en ganska osäker man som inte riktigt vet hur han ska bete sig bland folk eftersom ingen lärt han rätt och fel men han vill alltid göra saker för att göra sin morfar stolt. på grund av hans tuffa uppväxt och att hans morfar som va den enda stötande människan hade gått bort så blev Stefan allt mer osäker och irriterad eftersom han kände sig ensam. Stefans största dröm är att få köpa sin morfars dröm motorcykel och åka jorden runt med den. och att få en riktigt stor bygg firma som ska få alla i staden att känna sig trygga i sin nybyggda hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ett riktigt bra byggar rp eftersom jag själv är snickare. jag kommer även bidra med en bra och seriöst rp som kommer få många att känna att det är kul att spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man spelar så båda parterna i ett scenario kan vinna och så båda parterna känner att det är kul att spela.

Hur hittade du Unive? jag spelade på unive förut och tycket att den va lite osäriös då men kom till backa nu för att titta om den blivit bättre att nu känns det som det är en mycket högre rp nivå och serven har blivit mycket bättre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka