Nekad lasse_bengtsson Användarn | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/5646545216655/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/engine/check

Vad är din discord tagg? Ready1153

Vem var det som bannade dig? MediaMarkt

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde ett dumt ordval under ett scenario som jag själv märkte kom ut lite fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några såg hur någon volta med bilen och åkte ditt och kolla hur det gick då såg vi att de va en tjej och du ville vi va trevliga och försöka ragga lite på henne. och innan de hade två av mina bilar blivit stulna så va lite sur. hur som helst hon sa nej till min ragning och då skulle min gubbe blir lite sur men på gund av att jag va sur i värkligheten så kom orden ut på ett väldigt onödigt sätt som den där stakars tjejen inte ska få ta imot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den är fel aktig på ett sätt. men förstår även er varför ni valde att bana mig efter som sånt språk inte är okej och det är jag mycket medveten om men allt blev bara fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de hade jag de skulle bara varit att använt ett normalt språk som jag brukar ha och inte ta in känslor från mig själv in i rpt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de märkte jag redan direkt när det hade kommit ut och kände direkt att de va dumt sagt men sagt är sagt och kunde ju inte tagit tillbaka orden direkt. och brukar inte ha ett sånt språk i vanlig fall häller så vet faktiskt inte vad som flög i mig men va väll det att bilarna hade blivit snodda och allt men ja jag har lärt mig det och viste de redan innan vilket språk man använder alltså. och sa inte fitt hora bara för att de va en tjej skulle de va en kille istället så hade han också fått höra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa det vet jag mycket väll om

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka