Accepterad lasse_bengtsson Användarn | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/5646545216655/

Ditt Hex-ID: 11000013c8a80c8

Vad är din discord tagg? ready1153

Vem var det som bannade dig? wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: wux!!!!!!!!!!.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett regelbrott som inte är okej och jag ångrar det som fan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skött mott emil efter som att han hade skjutit mott mig tidigare utan andledning så jag gav bara hämd tillbaka ser väll dock att jag kunde har gjort det snyggare men blev bara så less på hur han bete sig. dock va det dom som släppte in mig på HR. själv hade jag inte släppt in nån på min gård som jag vet är sur på mig för jag har skjutit mott han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va en felaktig ban efter som jag varken fick komma in i support och förklara mig och efter som emil inte ville göra en report på det han ville bara rpa på det men det var wux som specca som tog sakerna i egna händer valde att banna mig hade kunnat gå med på bannen om jag fick hoppa support och därefter blir fäld för bannen förstår väll ksk dock att det kan se fel ut om man inte vet nån backgrund till agerandet som wux inte vet och bara ser själva händelsen. men det finns en god anleding till varför det hände och det vet både jag och emil

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång innan och det var i börjar av mitt rp sen och efter den tog jag god lärdom om att ha en god anledning till t.ex döda nån sen efter den har jag skött mig enda tills nu när det värkar har blivit ett missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det enda jag ser jag hade kunnat gjort är att försöka locka ut emil men eftersom dom bara vara 3 där och dom valde att släppa in mig så tog jag min chans. ångrar väll lite att jag inte locka ut han eftersom det ser fel ut om man bara ser själva scenariot och inte vet backgunden till allt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att i framtiden vara ännu mer nogran till när jag ska döda nån och försöka göra det snyggare och mer deskret

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är jag mycket väll medveten om

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka