Nekad lasse_ | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lasse_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? lasse#5894

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Lasse Björnsson och han är 23 år gammal. Lasse har haft ett väldigt enkelt liv med föräldrar som var rika och hade enkelt för sig i skolan. Hela hans barndom spenderades med hans tvilling Lennart Björnsson med tanke på att hans föräldrar jobbade så mycket. Lasse och Lennart var otroligt bra kompisar och gick i samma klass hela sitt liv. Lasse och Lennart var riktigt bilintresserade och spenderade nästan hela sin tid på att designa nya och intressanta idéer till bilföretag. Men tyvärr så hade Lennart mått dåligt under en lång tid och tog sitt liv vid åldern av 17. Lasse kunde verkligen inte fatta varför för att de hade ju haft väldigt lika liv och Lasse kände sig mycket bra. Lasse spenderade sina nästa 3 år helt ensam och mådde piss. Men sen så vid åldern av 20 så hittade han Lasses och Lennarts gamla bildesigner och han bestämde sig för att göra om alla designer till sitt egna företag och sålde de bilarna. De första året var långsamt men sen så sålde han så otroligt mycket bilar och blev miljonär på mindre än ett år. Nu vill han flytta till en ny stad för ett nytt och spännande liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att vara en del av unive kan jag bli en del av en gemenskap av människor som delar samma intressen som mig. Jag kan få nya vänner och lära känna människor från hela världen genom att delta i diskussioner, chatta och spela spel tillsammans. Det är ett fantastiskt sätt att ansluta till människor som jag annars kanske inte skulle ha träffat och utöka min sociala krets. Dessutom kan jag lära mig nya saker, få tips och råd och hjälpa andra som har liknande intressen. Att vara medlem på en server ger mig en möjlighet att vara en del av en större gemenskap och skapa meningsfulla relationer på ett sätt som är både roligt och givande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte alltid ska göra det som kommer gynna mig i ett scenario utan att tänka som om det vore en riktig situation. Alltså inte bara göra saker som är bra för mig utan också de andra i scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har ett flertal kompisar som spelar på eran server och hittills har jag bara spelat på en annan server så vill testa något nytt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka