Nekad LASSE432 | Medlem ansökning [Azme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biornen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? .Kirkia #7391

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär hade en perfekt uppväxt i en liten stad i Skåne som heter Eslöv. Min karaktär hade en bra trygg uppväxt. min karaktär bodde i ett litet hus med sin familj, dom var fyra styckena i familjen. En pappa som var polis, och en mamma som var lärare, och en brorsa. min karaktär är en glad kille och en social kille som gillar att prata med folk och hjälper gärna folk. Min karaktär vill bli en polis och hjälpa människor och göra staden säker, det kommer säkert ifrån pappa som var polis. Min karaktär vill ha en stabil inkomst så han kan unna sig köpa bilar och fina kläder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP, och följa lagen och reglerna på serven. Jag kan bidra med att jobba och vara skötsam.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska vinna i varenda scenario. till exempel om du blir rånad så ska du inte bara springa iväg. Utan man sak agera som man skulle i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Jag har en vän som spelar på Unive RP. Han sa att det var en bra server och tyckte att jag skulle börja på den, kommer inte ångra mig.

Nekad. Måste utveckla dina svar. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka