Nekad lasse123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lasse123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/user/gddr-dhqg

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad är ditt discord namn? Frans Jahnstedt#6264

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Eriksson. Lasse föddes i Stockholm och bor kvar där just nu. Han är bästa vän med Hasse Cornelius men till skillnad från Hasse så är Lasse en storstadskille. Han kan alla gator och hörn utantill. Han hänger gärna med människor han aldrig träffat runt hörn på centrala kvarter. Han är ultrasocial och en god människa. Lasse har ett enormt bilintresse, han har nyss köpt en fiat uno som var hans drömbil som liten. Som en ung grabb så var Lasse en sportig person, Eriksson familjen hade höga krav på Lasse inom sport men inte inom skola. Lasse var därför inte en utbildad student men han blev världsmästare i badmington vid 22 års åldern. Han har varit med i 4 världsmästerskap för Sverige och även 3 OS turneringar. Hans allra bästa resultat var 1980 i Moskva. Han vann 2 Guldmedaljer det OS:et. Han har även en bild med den dåvarande ledaren Brezhnev. Lasse är singel just nu men söker hustru i högsta grad, hans smak är blondiner med kjol. Lasse har alltid drömt om att ha en båt som han kan ta sig ut på kusten med, det är hans nästa köp med sparpengarna. Lasse blev illabehandlad av sin far vid ung ålder och ofta slagen när han spelade dåligt i badmington. Därför har han ändrat sin syn på världen och drömmer om att ha egna barn för att behandla dem bättre. Lasse gillar roadtrips, han brukar glida uppåt på motorvägen med sin bästa vän Hasse, de båda gillar att bestiga berg. Lasse har yttersta respekt för polisen, han vill ha fler poliser i stan för att hålla den säker, han röstar därför mycket höger i valen.

Lasse är förkortat en snäll, bilintresserad, singel, charmig Svensk badmingtonlegend.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill fokusera på att hjälpa servern att bli mer seriös, det finns mycket lall fortfarande och jag är bra på att få med andra på en seriös och rolig roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roleplay på hög nivå, jag är satt ur min karaktärs perspektiv, jag känner min karaktär väldigt bra och kan därför bidra med en så realistisk roleplay som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte kan vinna alla scenarion. Om jag tex är gisslan så kan jag inte fly, då måste jag vara underlägsen för att låta rånarna vinna det scenariot eftersom att det är så det blir realistisk roleplay.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade den som en seriös roleplay som funkar bra med många medlemmar, då ville jag testa på.

nekad hittar ej din dc försök igen om 24 timmar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka