Nekad lasse123 | Ban överklagan [Zaini]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lasse123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/gddr-dhqg

Ditt Hex-ID: steam:1100001422c25b4

Vad är din discord tagg? Frans Jahnstedt#6264

Vem var det som bannade dig? autistikjoistik

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pwg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är orealistiskt eftersom att det är ovanligt att man snor en polisbil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett stort juvelrån, jag tänkte spela hjälte och hoppa in i en tom polisbil där dörren var öppen och motorn igång. Rånarna drog och jag åkte efter med 40 andra polisbilar (inte exakt siffra). Då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte helt rätt att banna mig just då kände jag eftersom att jag ville få en roll som hjälte, detta har jag nu insett är helt fel senare. Det handlar inte om att bli hjälte utan att ha ett roligt RP. Det är ett tydligt PWG och jag förtjänar straffet. Ska aldrig göra om det och har lärt mig vad RP faktiskt går ut på nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Jag har rätt att stå på distans och se på där polisen inte har spärrat av platsen, jag skulle ha utgått från verkligt perspektiv vilket jag inte gjorde tråkigt nog, ber om ursäkt till alla som RP:a i det scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Allt har förändrats, gick igenom reglerna igen och ser nu vad allt handlar om, denna händelse har gjort det lärorikt för mig, därför ber jag om en andra chans att bevisa att jag faktiskt förstår nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka