Nekad Lasse101 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse101

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199383887681/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lasse

Vad är ditt discord namn? Lasse101#3979

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Timell och är 23 år gammal. Martin föddes i en lagom stor stad som heter Lidköping där han bodde med sin hund och marsvin. Under sin uppväxt så kändes det alltid som att han var den som var positiv och drog upp stämningen i skolan och liknande. När han började högskolan så var det väldigt bra hemma när hans föräldrar gifte sig och bestämde sig för att skaffa ett till barn vilket då blev min lillebror. Efter ett tag så började min mamma med simhopp vilket hon blev världsmästare i. Det snackades väldigt mycket om min mamma i skolorna. Ungefär ett halvår efter Martins mamma började med simhopp så gick hon och tog VM guld det var väldigt glad stämning i hela familjen. Martin drömde om att bli polis men blev senare diagnotiserad med och adhd och Tix vilket betyder att Martins humör kan vara lite sisådär och kan även vräka ut sig saker som går att ifrågasätta. Han kan heller inte bli polis vilket som sagt har varit hans dröm. När Martin skulle börja gymsasiet å valde han att söka till fordon/transport vilket öppnade ett intresse för motorer och bilar. På fritiden brukar Martin umgås med kompisar och meka med sin bil. Han har ett sinne för humor och tar inte illa upp om någon påpekar hans tix eftersom han inte kan hjälpa det så är det lika bra att bara skratta åt det. Men däremot så tycker han inte att det är lika kul när folk påpekar hans adhd eftersom att han inte kom in på polishögskolan vilket var hans största dröm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem just för min sociala rp, jag vill alltid att scenarion ska bli långa och roliga. Jag tror jag kommer kunna hjälpa många som medlem på den här servern eftersom min tidigare erfarenhet inom rp. Om någon inte rpar bra i ett scenario så väntar jag ändå tills scenariot är slut med att hoppa support och visa klipp till exempel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt positiv och social rp. Mitt mål är att göra så att det blir roliga scenario och se till att alla trivs och har det roligt!.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara spelar för din egen fördel för att till exempel förhindra att rp-scenariot förstörs.

Hur hittade du Unive? Hittade den på server listan och såg väl gjord ut och seriös så den fick mitt intresse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka